  • Data: 2005-09-06 17:24:34
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, że ofiara zmarła...
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    andrzej.dacz napisał(a):
    > Pismo o zmianie adresu było kierowane do Sądu z nr mojej sprawy. Czyżby takie
    > pisma czytała sekretarka albo portier?

    pytanie brzmiało - kto wysyłał? takie było zarządzenie sędziego, czy na
    błędny adres wysłano pismo?
    uważasz że sędzia powinien sprawdzać każde pismo jakie wychodzi z sądu?
    jak to sobie wyobrażasz?

    > A co mnie to obchodzi? Przecież nie ja za sędziego będę mu organizował czas.
    > Jak się u umawia na 12.00, to chyba wie, co robi?

    potrafisz przewidzieć jak będzie wyglądała i ile trwała każda z
    wcześniejszych spraw?

    > Uwagi nie są ogólne, bo dotyczyły konkretnych spraw.

    nie, komentarz dotyczył ogólnie sędziów
    a Ci są bardzo różni
    jak wszędzie

    >Gdyby sędziowie
    > popracowali przez pół roku gdziekolwiek indziej, pod okiem sprawnego
    > menadżera, nauczyliby się punktualności, organizacji czasu, a może i grzeczności.
    > A więc "popracuj gdziekolwiek indziej, a potem zrozumiesz, jak jest zle w
    > sądownictwie"

    co wiesz o pracy sędziego?
    czy gdzie indziej jest inaczej - jakoś nie zauważyłem

    > Jak słyszę, że np. jakaś sprawa nie odbyła się, bo nie było sali, to ogarnia
    > mnie pusty śmiech. Przecież wszystkie sale w sądzie po 15.00 są wolne.
    > Dlaczego sądy nie pracują na dwie zmiany, np. 8-14.30 i 15.00-19.00? Tak
    > trudno na to wpaść? Skoro dzieci w podstawówce czasem mają zajęcia o 17.00,
    > 18.00, to sędzia nie może o tej porze pracować?

    sędzia może
    znajdź jeszcze innych pracowników i środki na zapłacenie im
    poza tym OIDP wprowadzenie takiej organizacji największy opór budziło
    wśród adwokatów itd.

    KG