  • Data: 2005-09-13 13:41:31
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, ż e ofiara zmarła...
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Verbus <v...@i...pl> niebacznie popelnil
    news:dg4jth$gik$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > są też sędziowie nieprawi, nieuczciwi, leniwi, nieznający przepisów
    > itd. - jak w każdej grupie zawodowej.

    To oczywiste, nie o tym piszę.

    BTW w grupie sędziów, księży, policjantów jako zawodów o szczególnych
    społecznych oczekiwania odsetek tych "drugich" powinien być mniejszy
    od średniej w całym społeczeństwie, nieprawdaż?

    > Ja też spotkałem sędziów, co do których zastanawiam się
    > czy ukończyli jakieśstudia, sędziów o delikatnie mówiąc
    > niskiej kulturze osobistej,

    A ja akurat mam same pozytywne doświadczenia z sędziami...

    > Irytuje mnie uogólnianie, sędziowie są bee, prokuratorzy fuj, a
    > cykliści ...

    A mnie irytuje, z tej irytacji poprzedni post się wziął,
    gdy pojawia się niegatywny sąd o sędziach a Jotte czy jeszcze
    ktoś inny zakłada z góry, że piszący albo coś pokręcił,
    albo jest uprzedzony, albo się nie zna - od razu skazując teorię,
    że może akurat mamy do czynienia z marginesem.
    Marginesem, którego IMHO nie powinno być.
    Bardzo podobnie, ale jednak w innej formie reaguje
    RTomasik na "negetywy policyjne.

    --
    pozdro
    poreba