  • Data: 2005-09-06 11:23:42
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, że ofiara zmarła...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiadam: skoro sędziowie / prokuratorzy trzymają się w kupie w
    > hermetycznym
    > środowisku i atakują całymi watachami, to również odpowiadają zbiorowo i
    > pojedyńczo za razem.

    Przyjmujac Twoj tok rozumowania, jezlei dyrektor szkoly pozwolil uczniowi
    ktory zajał się dilerką
    dalej się uczyć wówczas można nazwać wszystkich uczniów tej szkoły dilerami.
    Jest to ostre pomowienie, i mozesz a nawet powinienes miec przez to klopoty.
    Mozna i nalezy tepic takie g. jak skorumpowany sedzia ale nie mozna kazdego
    w ten sposob obrazac.

    Co do tego hermetycznego srodowiska.. widac ze ze swoja wiedza ograniczasz
    sie tylko do tego jednego czlowieka
    (Czajki) .. zainteresuj sie ostatnio skazanym

    Prokuratorem Mirosławem M. z Katowic

    " Mirosław M. trafił do aresztu. Sąd dyscyplinarny uchylił mu immunitet. "
    (...)
    " Sąd wydał wyrok - pięć lat więzienia, grzywna w wysokości 4 tys. zł
    i zakaz zajmowania stanowisk w organach ścigania i wymiarze sprawiedliwości
    przez 10 lat.
    - Oskarżony naraził na szwank dobre imię całego wymiaru sprawiedliwości -
    uzasadniła sędzia Barbara Walkiewicz. "

    ktorą zreszta równierz obrazasz w tym wątku!!!

    jak dla mnie eot. Chyba ze wymysliles cos nowego procz wklejania tego samego
    adresu i wymieniania tego samego nazwiska.

    P.