  • Data: 2005-09-12 19:11:09
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, ż e ofiara zmarła...
    Od: Verbus <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba napisał(a):

    > Oczywiście!
    > Sędziowie są ludźmi prawymi, uczciwymi, pracowitymi,
    > fachowymi, opanowanymi...

    Są sędziowie prawi, uczciwi, pracowici, fachowi i opanowani, są też
    sędziowie nieprawi, nieuczciwi, leniwi, nieznający przepisów itd. - jak
    w każdej grupie zawodowej. tak samo jak są świetni i kiepscy lekarze,
    kiepscy i świetni informatycy, są i kiepscy i świetni sędziowie,
    adwokaci i prokuratorzy. Ja też spotkałem sędziów, co do których
    zastanawiam się czy ukończyli jakieś studia, sędziów o delikatnie mówiąc
    niskiej kulturze osobistej, lecz też spotkałem (nawet wśród b. młodych)
    świetnych, konkretnych, pracowitych, dobrze przygotowanych sędziów,
    sędziów, których wiedzy mógłby pozazdrościć niejeden prof z uniwerku.

    Irytuje mnie uogólnianie, sędziowie są bee, prokuratorzy fuj, a cykliści
    ... W stwierdzeniu, ze sędziowie są bee, jest tyle prawdy, jak w
    stwierdzeniu, że uczestnicy tej grupy dyskusyjnej mają wyższe
    wykształcenie. :-)

    Pzdr.