  • 81. Data: 2004-09-22 09:11:22
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: marian <m...@n...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Cytując twoją wypowiedź. Jesto ona niestety/stety znacznie bardziej
    > jednoznaczna od zaproszenia na lody.

    Oooo...! przepraszam bardzo! Szerszen napisal:

    "czmu twoj maz i ojcowie innych okolicznych dzieci nie zbiora sie i nie
    dopieprza mu raz a porzadnie
    mogli by zejsc z nim na loda do piwnicy, tak aby nikt nie widzial i tam mu
    recznie wytlumaczyc, wiem ze to wbrew prawu, ale zdrowia psychicnzego
    dziecku nic nie wroci, a jesli sytuacja jest taka jak opisujesz, to biorac
    pod uwage opieszalosc policji, tragedia wisi w powietrzu"

    Moim zdaniem szerszeniowi chodzilo o to, zeby zejsz z czlowiekiem do
    piwnicy, poczestowac wszystkich tymi lodami, ktore on tam trzyma, a
    nastepnie bardzo powoli i dokladnie, uzywajac gestykulacji (byc moze
    szerszen zaklada, ze ten gosc nie jest zbyt lotny), wyjasnic mu, ze jego
    rozmowy z dziecmi moga byc przez niektorych zle widziane. Dotatkowo
    szerszen zalozyl, ze mieszkancy osiedla sa ekscentrykami i lubia lody
    posypane porzadnie pieprzem - no coz, rozne sa dziwactwa - stad wlasnie
    slowa "dopieprza mu raz a porzadnie" (w domysle: dopieprza mu lody).

    Jedynie gydyby napisal: "proponuje czasowo pozbawic go wolnosci,
    przetransportowac do pomieszczen piwnicznych i tam ciezko go pobic, byc
    moze nawet powodujac trwale kalectwo" moglbys powiedziec, ze szerszen
    naklania do popelnienia przestepstwa.

    marych

  • 82. Data: 2004-09-22 09:12:57
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > nie zaciągnie

    wrozka?
    postawisz na to swoje zycie, albo chocby jakas wieksza kase?

    > jak się go tak traktuje to się nie dziwie

    nie czytasz i powtarzasz sie

  • 83. Data: 2004-09-22 09:14:03
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    wiadomości

    > Czyli nawet nie wiesz, czy on coś w tej piwnicy zdrożnego robi.

    Ona nawet nie ma pewnosci ze on tam wogole byl, to jest wlasnie
    najsmieszniejsze.

    > OK, analogia: widzisz pijący zza roku jakiegoś budynku dym. Dzwonisz od
    > razu po straż pożarną? Czy może idziesz sprawdzić, czy to faktycznie
    > pożar? (bo może ktoś akurat kiepsko grill obsługuje)

    Dobry przyklad :) Tyle ze tutaj wystepuje raczej temat Tabu i kazdy woli
    schowac glowe w piasek i pokatnie gadac za plecami

    > Pamiętaj, że policja nie ma personelu, żeby 'siedzieć na karku' każdego
    > podejrzewanego o cokolwiek przez kogokolwiek.

    Byloby to chore, kazdy by zawracal glowe podejrzeniami :)

    > Jasne. Tak najłatwiej. Oskarżenie rzucić, tupnąć nóżką... i podwinąć
    > ogonek, jak trzeba by coś konkretnego i _legalnego_ zrobić. Za to o
    > linczu myślisz...

    Skoro nic nie robia to skad wiedza jak jest??
    Jesli ja bym przechodzil obok tej matki z dzieckiem i zmierzyl wzrokiem
    dziecko, matke to w moim zachowaniu wiekszosc ludzi nie zobaczyloby nic
    nienaturalnego, taka jest prawda

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 84. Data: 2004-09-22 09:16:27
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    > jak bedzie widziala facetow w kominiarkach z bronia wbiegajacych do banku
    > tez ma najpierw wejsc sprawdzic co sie tam dzieje zanim zawiadomi policje?

    Juz zaczynasz dobrze rozumowac.
    W opisywanym przypadku nie ma slowa o tym, nikt nigdy nie widzial jak
    podejrzany schodzi z dzieckiem do piwnicy!!

    > patrz wyzej na moja analogie

    Ty tez

    > zrobila juz leglane rzeczy i pyta jakie moze jeszcze zrobic a ty pitolisz
    > jak potluczony

    Czyli co takiego zrobila?? Bo poza napisaniem na grupie, i poruszeniem
    tematu wsrod sasiadek chyba zadnych innych krokow nikt nie podjal

    > maja konkretne informacje, koles skazany za pedofilie na zwolnieniu
    > warunkowym zaprasza i wchodzi z malotetnim do piwnicy

    Skad wiesz ze wchodzi!! Dlaczego nikt za nim nie poszedl aby to sprawdzic??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 85. Data: 2004-09-22 09:16:30
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    podaj mi prosze maila a podesle Ci troche informacji. Wysylam na ten co
    podalas na grupie ale odrzuca.

    Pozdrawiam
    Arqadius

    ---
    Brak wirusków

  • 86. Data: 2004-09-22 09:40:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > jasne, pedofil na warunkowym i jego wycieczki do piwnicy z dziecmi to
    > codziennosc :D to nic konkretnego

    Nie są nielegalne. Tak samo morderca na warunkowym może się spotykać z
    ludźmi w ogóle.

    > a kogo to obchodzi, sprawe o morderstwo moze miec ojciec zgwalconego dziecka

    Jeśli wolał tylko zrzędzić, zamiast konkretnie zadziałać (np. pójść i
    sprawdzić) a potem sobie odreagował, to i słusznie pójdzie siedzieć.

    > od tego jest policja i kurator, sa podejzenia i to dosc mocne

    Jasne - kurator z dzielnicowym urządzą sobie czaty we wspomnianej piwnicy.

    > powtarzasz sie a ja nie zamierzam

    Unikasz odpowiedzi....

    > to ma ustalic organ do tego powolany

    No to ustalił: póki co żaden.

    > tia...

    "Niewinny póki nie udowodni się winy".

    > czy jestes glupi czy tylko takiego udajesz?

    Może jednak odpowiedz na pytanie?

    > dalej dalej uogolniaj :)

    Gdzie uogólniam? W tej chwili piszę bardzo konkretnie - o twojej
    parszywej osobie.

    > widac wsrod pedofili sie wychowales skoro dla ciebie takie zachowanie jest
    > norma

    Nie mieszaj mnie do swoich fantazji seksualncyh z dzieciństwa.

    > ale to jest kobieta to raz,

    Seksista...

    > i slusznie sie domaga ingerencji odpowiednich
    > organow po to sie placi podatki na nie

    Organa nie mogą interweniować bez podstaw.

    > jak mamy je wyreczac we wszystkim to moze i wyroki zaczniemy sami wykonywac
    > bo w sumie jak juz ustalimy ze ktos popelnil przestepstwo, to potem sie
    > okaze ze jeszcze sami musimy go zatrzymac, a wiec po co zawracac im glowe,
    > wyrok tez sami wykonamy

    > nie, ale ty to nie predko zrozumiesz

    Póki co to ty jesteś odporny na wiedzę.

    > dowody prosze dowody

    Powoli zaczynasz łapać - tylko dlaczego tak jednostronnie, hmm? Syndrom
    Kalego?

    > bo jesli by tak bylo to nalezy o tym poinformowac zainteresowanych rodzicow

    Nie należy to do obowiązków policji.

  • 87. Data: 2004-09-22 09:47:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > a skad wiesz ze nie ma? widziales ja i jego

    Jasne. Jak pedofil to pewnie i terrorysta.

    > moze koles to nabity karczek 100 kg a ona jest drobniutka kobietka 50 kg
    > a pieprz w spray to sobie mozesz uzywac w ramach tabaki albo jak masz katar

    Cóż, jeśli sobie życzysz, mogę ci zademonstrować działanie tego środka :)

    > twoja rowniez

    Nie. Jest adekwatna do sytuacji - widać coś, co może zwiastować
    nieszczęście, ale równie dobrze może być czymś niewinnym.

    Uzbrojona i zamaskowana banda wpadająca do banku jest 'ociupinkę'
    bardziej jednoznaczna.

    > zawiadomic kuratora i sprawdzic informacje, szczegolnie jesli dostala

    Kurator został zawiadomiony.

    > telefon w momencie jego wejscia do piwnicy, to jest ich psi obowiazek

    Jasne - teleportują się w ciągu sekundy na miejsce.

    Bo ktoś słyszał, że ktoś podobno coś widział...

  • 88. Data: 2004-09-22 10:05:07
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No i pójdziecie siedzieć.

    No wiesz, to będą "nieznani sprawcy".

    --
    pozdrawiam
    krys

  • 89. Data: 2004-09-22 11:29:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:cirhat$1iqm$1@news2.ipartners.pl...

    > Nie są nielegalne. Tak samo morderca na warunkowym może się spotykać z
    > ludźmi w ogóle.

    jak dla mnie eot
    znam ciekawsze zajecia niz rozmowa z ciemnym burakiem

  • 90. Data: 2004-09-22 11:32:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian" <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem szerszeniowi chodzilo o to, zeby zejsz z czlowiekiem do
    [ciach]
    > naklania do popelnienia przestepstwa.

    czytasz w moich myslach :)