    From: marian <m...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Date: Wed, 22 Sep 2004 11:11:22 +0200
    Sender: j...@o...pl@dial-680.zgora.dialog.net.pl

    Andrzej Lawa wrote:

    > Cytując twoją wypowiedź. Jesto ona niestety/stety znacznie bardziej
    > jednoznaczna od zaproszenia na lody.

    Oooo...! przepraszam bardzo! Szerszen napisal:

    "czmu twoj maz i ojcowie innych okolicznych dzieci nie zbiora sie i nie
    dopieprza mu raz a porzadnie
    mogli by zejsc z nim na loda do piwnicy, tak aby nikt nie widzial i tam mu
    recznie wytlumaczyc, wiem ze to wbrew prawu, ale zdrowia psychicnzego
    dziecku nic nie wroci, a jesli sytuacja jest taka jak opisujesz, to biorac
    pod uwage opieszalosc policji, tragedia wisi w powietrzu"

    Moim zdaniem szerszeniowi chodzilo o to, zeby zejsz z czlowiekiem do
    piwnicy, poczestowac wszystkich tymi lodami, ktore on tam trzyma, a
    nastepnie bardzo powoli i dokladnie, uzywajac gestykulacji (byc moze
    szerszen zaklada, ze ten gosc nie jest zbyt lotny), wyjasnic mu, ze jego
    rozmowy z dziecmi moga byc przez niektorych zle widziane. Dotatkowo
    szerszen zalozyl, ze mieszkancy osiedla sa ekscentrykami i lubia lody
    posypane porzadnie pieprzem - no coz, rozne sa dziwactwa - stad wlasnie
    slowa "dopieprza mu raz a porzadnie" (w domysle: dopieprza mu lody).

    Jedynie gydyby napisal: "proponuje czasowo pozbawic go wolnosci,
    przetransportowac do pomieszczen piwnicznych i tam ciezko go pobic, byc
    moze nawet powodujac trwale kalectwo" moglbys powiedziec, ze szerszen
    naklania do popelnienia przestepstwa.

    marych