  • 31. Data: 2007-04-27 12:08:26
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > a jezlei ow pieniacz pieniaczy bo przyszedlszy na rozprawe na godz. 16 z
    > godnie z zawiadomieniem dowiaduje sie ze odbyla sie ona o 15. a Pani
    > sie poprostu pomylila, to dalej jest smeisznym pienaiczem?

    Jest "pieniaczem" (a raczej określiłbym to inaczej), o ile z tego powodu
    zrobi awanturę ...
    Każdy może się pomylić.

    Ale dość kazuistyki.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 32. Data: 2007-04-27 12:09:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Jest "pieniaczem" (a raczej określiłbym to inaczej), o ile z tego powodu
    > zrobi awanturę ...

    Awantura czasu nie cofnie i nie spowoduje że z 16 zrobi się ponownie 15-a.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 33. Data: 2007-04-27 14:54:19
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 13:43:42 +0200, Johnson napisał(a):

    > Są sensowniejsze działania niż robienie awantury
    Są sytuacje gdy zrobienie awantury jest najbardziej sensownym i
    racjonalnym sposobem załatwienia problemu. ->
    > i to jeszcze w dodatku pracownikom,
    > którzy nie mają na to żadnego wpływu.
    -> szczególnie w sytuacjach gdy druga strona nie ma wpływu,
    a stara się mieć, za wszelką cenę. Niekoniecznie chodzi tu o sytuację
    zupełnie nieracjonalnego zakazu fotografowania akt /bo racjonalnych
    argumentów nawet Ty nie podałeś/.

    Przykład: gdybym, z premedytacją - nie w afekcie, onegdaj nie zrobił
    awantury pewnej biurwie od meldunków pewnie jeszcze do tej pory bym się
    usiłował zameldować 'tam' aby ona zechciała mnie wymeldować 'tu' - od
    pocz. '90. Spokojne tłumaczenia, wskazywanie, i cytowanie podstaw prawnych
    nie pomagało. Dopiero awantura u jej bezpośredniej przełożonej z
    zaangażowaniem szefa tej ostatniej pomogło. Gdybym próbował załatwić
    sprawę zgodnie z przyjętymi raczej zasadami (skargi, odwołania, pisma)
    pewnie też bym oczekiwany efekt osiągnął ale w maksymalnym dozwolonym
    terminie

    --
    pozdro
    poreba

  • 34. Data: 2007-04-27 15:08:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba pisze:

    > Są sytuacje gdy zrobienie awantury jest najbardziej sensownym i
    > racjonalnym sposobem załatwienia problemu. ->

    Wątpię ...
    ale szkoda o tym gadać.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 35. Data: 2007-04-28 19:39:25
    Od: " " <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W związku ze zdarzeniem w dniu 26 kwietnia 2007 roku w sądzie rejonowym w
    Rudzie Śląskiej przy ulicy 1-go maja - gdzie doszło do przetępstwa osób
    mających strzec prawa wnoszę o zainteresowanie się wszsytkich mogących
    doprowadzić do wyjaśnienia tąsprawe i odsunięcia od polskiego sądownictwa osób
    które do tego przestępstwa doprowadziły.

    dodatkowo mam pytanie

    1. Zamierzam powiadomić prokuraturę o przestępstwie
    2. Zamierzam złożyć skargęw ministerstwie sprawiedliwości

    Kto powinien być w tym przypadku oskarżonym ? Przecież nie będę się sądzic z
    całym sądem rejonowym.

  • 36. Data: 2007-04-29 10:15:10
    Od: " Falkenstein" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > doprowadzić do wyjaśnienia tąsprawe i odsunięcia od polskiego sądownictwa osób
    > które do tego przestępstwa doprowadziły.

    a na czym konkretnie miało polegać to przestępstwo? tylko konkretnie. To, że
    coś ci sie nie podoba to nie oznacza jeszcze że jest to przestępstwo