  • 1. Data: 2007-04-26 13:45:31
    Temat: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: " " <k...@g...pl>

    witajcie

    byłem w owym gmachu zaznajomić sięz aktami sprawy które mnie dotyczą jako
    pozwanego a których nie otrzymałem.
    Dostałem do wglądu akta - bagatelka 30 stron - jako że nie sposób zapamiętać
    wszsykiego to by móc się rzeczowo do sprawy odnieść redagując odwołanie ( tak
    też to przedstawiłem miłej - jeszcze wtedy - pani naczelnik ) poprosiłem o
    skserowanie - no i Pani się zgodziła i zażadałą 1 PLN ( !!!!!! ) za 1 stronę (
    !!!). Będac w ciezkim szoku odmówiłem i odpowiedziałem że w takim razie sam
    sobie zrobięzdjęcia aparatem cyfrowym który miałem w neseserze - chodziło
    oczywiscie o zdjecia kazdej ze stron akt sprawy. Tuataj ( niemiła juz ) Pani
    która własnie utracila szanse zarobku 30 PLN powołujać sie na rzekomy zakaz
    fotografowania akt odmówiła. Po usilnej namowie by podała mi różnice miedzy
    ogladaniem wizualnym a sfotografowaniem, oraz podaniem podstaw prawnych zakazu
    sfotografowanuia. Pani w konsternacji ( że ktoś ją o to pyta no i nie wiedząc
    jaka to podstawa jest ) zadzwoniła do sędziego.
    Ten równie cynicznie kazał jej odpowiedzieć : "niech ten Pan se złoży wniosek
    i sam se poda podstawy prawne do fotografowania to może mu zezwole"

    Widząc że jestem w inym świecie - jakże innym niż ten który sobie wyobrażałem
    o polskim wymiarze sprawiedliwosci postanowilem wyjść. Nie omieszkałem
    wspomnieć tam obecnym że liczę że PIS zrobi i tutaj porządek.

    NA Boga Panie ministrze Ziobro co to jest ?? to jest wymiar sprawidlisci ?? To
    zlepek gburów i cyników którzy sami stoją ponad prawem !
    Nie dziwię sie ze ludzie z polski wyjeżdzają - z takim traktowaniem obywatela
    to po prostu żenada

  • 2. Data: 2007-04-26 14:00:33
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@g...pl pisze:

    > NA Boga Panie ministrze Ziobro co to jest ??

    Włącz TV. Istnieje duże prawdopodobieństwo że tam jest ;)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-26 14:17:21
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Wyluzuj facet. 1 zeta wynika z przepisow, gdybys chcial kopie
    uwierzytelnione to 6 zeta / str.

    Cezar

  • 4. Data: 2007-04-26 14:19:51
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cezar <c...@i...pl> napisał(a):

    > Wyluzuj facet. 1 zeta wynika z przepisow, gdybys chcial kopie
    > uwierzytelnione to 6 zeta / str.
    >
    > Cezar

    niezły hojrak z Ciebie - zmyslnie probujesz obrucic kota ogonem.
    Ustosunkuj sie do reszty do gburowatego cynicznego sędziego i do rzekomego
    zakazu fotografowania akt.
    Jemu wolno co ? no bo jest SĘDZIA i sam stanowi prawo.

    zreszta nie wierzycie mogę podać imię i nazwisko tego gbura i tej naczelniczki.

  • 5. Data: 2007-04-26 14:49:25
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie omieszkałem
    > wspomnieć tam obecnym że liczę że PIS zrobi i tutaj porządek.

    I w ten sposob, stales sie dziesiejsza anegdotka opowiadana w tym sadzie
    przez znudzone panie urzedniczki:))

    Angie

  • 6. Data: 2007-04-26 14:55:50
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Włącz TV. Istnieje duże prawdopodobieństwo że tam jest ;)

    dobre !!! :-))))

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 7. Data: 2007-04-26 15:18:12
    Od: Michał <b...@s...com>

    Angie napisał(a):
    > I w ten sposob, stales sie dziesiejsza anegdotka opowiadana w tym sadzie
    > przez znudzone panie urzedniczki:))

    Już więcej się nie ośmieszaj.

    --
    pzdr

  • 8. Data: 2007-04-26 15:28:01
    Od: Michał <b...@s...com>

    k...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > niezły hojrak z Ciebie - zmyslnie probujesz obrucic kota ogonem.

    Ma rację, musisz zaakceptować podstawę żądania.

    > Ustosunkuj sie do reszty do gburowatego cynicznego sędziego

    Znałem bardzo dobrze za młodu kilkoro obecnych sędziów. Napiszę tylko
    tak - trzecia władza nie jest mniej skurwiała od pierwszej czy drugiej,
    i nawet nie trzeba wyciągać jakiś spraw korupcyjnych, których niemało.
    Wystarczy, że wyrokują ludzie, którzy przedstawiają poziom moralny
    jednokomórkowca.

    > i do rzekomego
    > zakazu fotografowania akt.

    Polska rzeczywistość. Nie takie rzeczy były przez sędziów mówione a
    nawet spisywane. Sukcesywnie się to środowisko posprząta.

    --
    pzdr

  • 9. Data: 2007-04-26 16:49:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:

    > Już więcej się nie ośmieszaj.

    Prawdę powiedziała ..., poza tym że urzędniczki w sądach mają co robić.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 10. Data: 2007-04-26 17:21:25
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Michał" <b...@s...com> napisał w wiadomości

    > Już więcej się nie ośmieszaj.

    Chodzi ci o to, ze masz na to wylacznosc, tak? :)

    Angie