  • 11. Data: 2006-07-18 20:59:05
    Temat: Re: rozwód - jakie szanse
    Od: stern <s...@0...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Wcale nie maleją ... rozwod dostanie tak czy siak, ale juz raczej
    > niekoniecznie z jego winy, albo za porozumieniem.

    jesteś pewien? ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 12. Data: 2006-07-18 21:14:45
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > jesteś pewien? ;)

    Niby ze sąd nie zgodzi sie na rozwód ? Zgodzi sie ... to tylko kwestia
    czasu i dogadania sie. A jesli jedna ze stron nie chce sie dogadac, to
    druga musi ją z błotem zmieszac ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2006-07-19 05:19:45
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > A ja ci powiem ze kłamie .... kogos znalazła i tyle

    A moze sie jednak mylisz? Kazde małzenstwo przezywa kryzysy. Gdy mija
    pierwsza fascynacja czasami przychodzi refleksja, ze w gruncie rzeczy nic
    Cie z tym drugim czlowiekiem nie laczy. Rozne charaktery, rozne
    zainteresowania. Jak to spiewał Pink Floyd "ja sie zestarzałem, a ty
    ochłodłas". Cywilizowane wyjscie z takiego zwiazku jest dobrym
    rozwiazaniem - bo po co ratowac na sile cos co juz nie istnieje? Zeby za
    kolejne 10 lat obudzic sie z ręką w nocniku, koło partnera, ktorego sie nie
    kocha, a z ktorym sie zostalo z wygody/dla dobra dziecka?

    Z tym dobrem dziecka to tez zreszta naciagana sprawa. Dla dziecka wazniejsze
    jest dorastanie w spokojnej, kochajacej sie rodzinie, a nie z dwójka
    doroslych nienawidzacych sie nawzajem upchnietych razem na 40m2. A wierz mi,
    ze nigdy nie czujesz sie tak samotny jak będąc w zwiazku utrzymywanym na
    siłe

    HaNkA

  • 14. Data: 2006-07-19 07:40:14
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:MPG.1f275e74c4b323b798ab46@news.tpi.pl
    użytkownik *KrzysiekPP* napisał(a):

    > Konfrontacja ...

    I jeśli wie, że koleżanki będą kłamać i jest w stanie tego dowieść , to
    zeznania pod przysięga, a później biegiem do prokuratury.

    --
    Big Jack
    //////

  • 15. Data: 2006-07-19 07:41:17
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:e9kf06$dm8$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *HaNkA ReDhUnTeR* napisał(a):

    > po co ratowac na sile cos co juz nie istnieje? Zeby
    > za kolejne 10 lat obudzic sie z ręką w nocniku, koło partnera,
    > ktorego sie nie kocha, a z ktorym sie zostalo z wygody/dla dobra
    > dziecka?

    Powiedz to Ziobrze ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 16. Data: 2006-07-19 07:54:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Big Jack napisał(a):
    > W wiadomości: news:e9kf06$dm8$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Powiedz to Ziobrze ;)

    a co Ziobro znowu wymyslil?

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 17. Data: 2006-07-19 10:27:04
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:e9kof8$63g$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *Przemek R.* napisał(a):

    > a co Ziobro znowu wymyslil?

    Dla sztucznego podtrzymywania małżeństwa obowiązkowych mediatorów przed
    rozwodem.

    --
    Big Jack
    //////

  • 18. Data: 2006-07-19 13:32:36
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    > Moje pytanie dotyczy rozwodu - małżeństwo z dzieckiem, dwuletni staż i
    > żona
    > chce rozwodu z przyczyn niezgodności charakteru. Ona jest osobą wyjątkowo

    hmmm, widzialy galy co braly !!! prawda czy nie ??

    Tomek

  • 19. Data: 2006-07-19 13:52:24
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > hmmm, widzialy galy co braly !!! prawda czy nie ??

    nieprawda

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 20. Data: 2006-07-19 15:56:00
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    > nieprawda

    a dlaczego nieprawda ??
    czyzby charakter jednej i drugiej osoby sie nagle zmienil ??

    Tomek