  • 1. Data: 2006-07-18 13:51:31
    Temat: Udział w gospodarstwie rolnym ?
    Od: Wojciech L <w...@p...pl>

    Witam
    Poniżej przedstawiam postanowienie sądu w sprawie spadkowej

    I. stwierdzić, że spadek po XXX , zmarłym XXX na podstawie ustawy nabyli:
    - żona XXX w 1/3 części
    - syn XXX w 1/3 części
    - XXX w 1/3 części
    z tym że UDZIAŁ w gospodarstwie rolnym położonym w XXX dla której sąd
    prowadzi księgę wiecz.
    nabyli:
    - żona XXX w 1/3 części
    - syn XXX w 1/3 części
    - XXX w 1/3 części

    Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi wyjaśnić co to jest ten udział w
    gospodarstwie rolnym.
    Sprawa spadkowa dotyczyła gospodarstwa rolnego.

    Wojtek

  • 2. Data: 2006-07-18 14:10:58
    Temat: Re: Udział w gospodarstwie rolnym ?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Wojciech L napisał(a):
    > Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi wyjaśnić co to jest ten udział w
    > gospodarstwie rolnym.

    gospodarstwo rolne mogły odziedziczyć inne osoby niż resztę spadku
    a więc wskazane w ten sposób osoby dziedziczą to gospodarstwo

    KG

  • 3. Data: 2006-07-18 20:06:29
    Od: Wojciech L <w...@p...pl>

    kam napisał(a):

    > gospodarstwo rolne mogły odziedziczyć inne osoby niż resztę spadku
    > a więc wskazane w ten sposób osoby dziedziczą to gospodarstwo
    >
    > KG
    W postanowieniu o stwerdzeniu spadku i udziale są wymienione te same osoby.
    Spadek:
    - żona AAA
    - syn BBB
    - CCC
    Udział:
    - żona AAA
    - syn BBB
    - CCC
    Spadek dotyczył gospodarstwa rolnego ale na czym ma polegać ten udział w
    gospodarstwie rolnym ?

    Wojtek