  • 1. Data: 2006-07-18 14:50:26
    Temat: umowa na czas okreslony - wypowiedzenie
    Od: "Irving" <n...@w...pl>

    Mam podpisana umowe na czas okreslony 5 miesiecy, kodeks pracy mowi, ze nie
    przysluguje wypowiedzenie w umowie na czas okreslony mniejszy/rowny 6
    miesiecy. Jak mam rozwiazac umowe? Czy tylko za poroumieniem stron? Co,
    jesli pracodawca sie nie zgodzi?

  • 2. Data: 2006-07-18 15:22:01
    Temat: Re: umowa na czas okreslony - wypowiedzenie
    Od: "Peter" <p...@o...pl>

    Irving napisał(a):
> [...]
    > przysluguje wypowiedzenie w umowie na czas okreslony mniejszy/rowny 6
    > miesiecy. Jak mam rozwiazac umowe? Czy tylko za poroumieniem stron? Co,

    Obowiazuje 30 dniowe wypowiedzenie o prace, czy 4 tygodnie, liczone od
    poniedzialka. Tak wiec jak zlozysz w poniedzialek, to dopiero od nast.
    bedzie ci sie liczylo.

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 3. Data: 2006-07-18 15:24:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Peter napisał(a):

    > Obowiazuje 30 dniowe wypowiedzenie o prace, czy 4 tygodnie, liczone od
    > poniedzialka. Tak wiec jak zlozysz w poniedzialek, to dopiero od nast.
    > bedzie ci sie liczylo.

    Hmmm ???

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 4. Data: 2006-07-18 15:32:34
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Peter napisał(a):
    > Obowiazuje 30 dniowe wypowiedzenie o prace, czy 4 tygodnie, liczone od
    > poniedzialka. Tak wiec jak zlozysz w poniedzialek, to dopiero od nast.
    > bedzie ci sie liczylo.

    wypowiedzenie którego nie może być?

    KG

  • 5. Data: 2006-07-18 15:42:44
    Od: "Irving" <n...@w...pl>

    >Obowiazuje 30 dniowe wypowiedzenie o prace, czy 4 tygodnie, liczone od
    poniedzialka. Tak wiec jak zlozysz w poniedzialek, to dopiero od nast.
    bedzie ci sie liczylo.

    Pierwsze slysze, naprawde obowiazuje 30 dniowe wypowiedzenie? Gdzie to jest
    w kodeksie?

  • 6. Data: 2006-07-18 15:45:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Irving napisał(a):
    .

    > Gdzie to jest
    > w kodeksie?

    Nie ma.
    Albo porozumienie stron, albo pracujesz do końca umowy, albo dostajesz
    rozwiązanie bez wypowiedzenia, albo sam zwalniasz pracodawcę bez
    wypowiedzenia, albo umierasz, albo on umiera. Innej możliwości nie ma.

  • 7. Data: 2006-07-18 15:47:24
    Od: "Irving" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Johnson"
    > Albo porozumienie stron, albo pracujesz do końca umowy, albo dostajesz
    > rozwiązanie bez wypowiedzenia, albo sam zwalniasz pracodawcę bez
    > wypowiedzenia, albo umierasz, albo on umiera. Innej możliwości nie ma.

    Jakie sa konsekwencje zwolnienia sie bez wypowiedzenia?

  • 8. Data: 2006-07-18 15:49:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Irving napisał(a):

    > Jakie sa konsekwencje zwolnienia sie bez wypowiedzenia?

    To pracodawca cię tak zwolni, jak nie będziesz chciał chodzić do pracy.
    Ty sam nie możesz siebie zwolnic bez wypowiedzenia.

  • 9. Data: 2006-07-18 16:03:29
    Od: "Irving" <n...@w...pl>

    > To pracodawca cię tak zwolni, jak nie będziesz chciał chodzić do pracy. Ty
    > sam nie możesz siebie zwolnic bez wypowiedzenia.

    no tak, masz racje :) to teraz bede mial nadzieje ze pracodawca zgodzi sie
    na porozumienie :)

  • 10. Data: 2006-07-18 23:07:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9ivn7$2a0$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Albo porozumienie stron, albo pracujesz do końca umowy, albo dostajesz
    > rozwiązanie bez wypowiedzenia, albo sam zwalniasz pracodawcę bez
    > wypowiedzenia, albo umierasz, albo on umiera. Innej możliwości nie ma.
    Są. Np. umierają obaj. ;-P

    Jotte