  • 21. Data: 2004-01-22 10:49:20
    Temat: Re: rozwod a ciaza
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:bunulj$2aqm$1@mamut.aster.pl...

    > Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tu juz ci to wytlumaczono news:buk1nn$1ar$1@nemesis.news.tpi.pl

    BTW drugi z wymienionych paragrafów mówi o tym, jak mąż może się wyplątać z
    ojcostwa - powołujesz się na nie, a wcześniej piszesz: (mały cytacik)
    "Akurat problem to ma w tym momencie mąz, ponieważ zgodnie z prawem
    jest i brdzie to JEGO dziecko na które bedzie musial placic alimenty. "

    Powołujesz się na par., któremu sam zaprzeczasz ??

    Ależ jesteś zabawny :) Szkoda tylko, że rozpowszechniasz brednie w necie i
    ktoś jeszcze może pomyśleć, że tak jest w rzeczywistości...

    Monika