  • 1. Data: 2004-01-20 14:37:05
    Temat: likwidacje sprzetu - przetargi
    Od: "mobik" <m...@s...pl>

    Mam pytanko.
    Czy jesli firma likwiduje i sprzedaje mienie to jest jakis obowiazek
    oglaszania przetargow?
    Czy po prostu ktos moze sobie wydac decyzje o sprzedazy i jak dyrektor
    finansowy ja zatwierdzi to jest ok?

    mobik

  • 2. Data: 2004-01-20 14:41:45
    Temat: Re: likwidacje sprzetu - przetargi
    Od: "Paweł Meller" <N...@n...com>

    > Czy jesli firma likwiduje i sprzedaje mienie to jest jakis obowiazek
    > oglaszania przetargow?

    ogloszenie mienia do wiadomosci w firmie. Jesli beda zainteresowani, to
    sprzedasz wewnatrz firmy. Jesli nie, do publicznej wiadomosci.

    > Czy po prostu ktos moze sobie wydac decyzje o sprzedazy i jak dyrektor
    > finansowy ja zatwierdzi to jest ok?

    Nie.Beda podejrzenia o stronniczosc DF.
    U mnie w firmie likwidowalismy komputery. Powstala lista sprzetu przedlozona
    wszystkim pracownikom z cenami.
    nie mozna takich rzeczy przeprowadzac po "cichu"...

    Pozdr.
    Pawel

  • 3. Data: 2004-01-20 14:49:43
    Od: "mobik" <m...@s...pl>

    > ogloszenie mienia do wiadomosci w firmie. Jesli beda zainteresowani, to
    > sprzedasz wewnatrz firmy. Jesli nie, do publicznej wiadomosci.

    Przedmiotem sprzedazy byly 4 samochody. Do publicznej wiadomosci bylo
    ogloszone, ze jest do sprzedazy jeden - na dodatek zaniedbany i zniszczony.
    O sprzedazy 3 kolejnych dowiedzialem sie po fakcie - nikt nie wie (znaczy
    nie chce powiedziec) komu i za ile zostaly sprzedane.
    Czy to jest zgodne z prawem?

> [...]
    przedlozona
    > wszystkim pracownikom z cenami.
    > nie mozna takich rzeczy przeprowadzac po "cichu"...

    Jak likwodowane byly komputery to tez byla lista, ceny itd. Pracownicy
    zglaszali sie jak chcieli.
    Samochody zostaly sprzedane "po cichu"

  • 4. Data: 2004-01-20 15:10:57
    Od: "Paweł Meller" <N...@n...com>

    > Jak likwodowane byly komputery to tez byla lista, ceny itd. Pracownicy
    > zglaszali sie jak chcieli.
    > Samochody zostaly sprzedane "po cichu"

    to masz temat dla prokuratury lub Super Expresu (zalezy od kalibru firmy)

    Pozdr.
    Pawel

  • 5. Data: 2004-01-20 18:21:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Meller" <N...@n...com> napisał w wiadomości

    > to masz temat dla prokuratury lub Super Expresu (zalezy od kalibru
    firmy)

    Ale nikt nie zapytał co to za firma. Bo jeśli prywatna, to właściciel mógł
    sobie te samochody nawet spalić, bo są jego.

  • 6. Data: 2004-01-20 18:27:50
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "mobik" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oglaszania przetargow?
    > Czy po prostu ktos moze sobie wydac decyzje o sprzedazy i jak dyrektor

    podstawowa sprawa - czy to jest firma prywatna, czy przedsiebiorstwo w
    udzialem skarbu panstwa?

    pozdro

  • 7. Data: 2004-01-21 08:24:06
    Od: "mobik" <m...@s...pl>

    > podstawowa sprawa - czy to jest firma prywatna, czy przedsiebiorstwo w
    > udzialem skarbu panstwa?

    Sp z o.o.
    Udzialowcami sa 3 inne firmy - takze prywatne choc tak naprawde to nie mam
    100% pewnosci

  • 8. Data: 2004-01-21 12:51:31
    Od: "vader" <t...@p...onet.pl>

    : Sp z o.o.
    : Udzialowcami sa 3 inne firmy - takze prywatne choc tak naprawde to
    nie mam
    : 100% pewnosci

    możesz powiadomić właścicieli firmy o tym fakcie. Jeżeli samochody
    sprzedano po zaniżonej cenie to znaczy, że ktoś działał na niekorzyść
    firmy a tzn. na niekorzyść właścicieli. Może ich to zainteresuje.