  • 1. Data: 2004-01-20 15:03:25
    Temat: Prawne aspekty handlu internetowego - prosze o pomoc
    Od: "d...@d...pl" <p...@o...pl>

    Zwracam sie do szanownych grupowiczow o pomoc przy stworzeniu publikacji na
    temat: prawne aspekty handlu internetowego. Posiadam pewien zbior informacji
    na ten temat, jednakze traktuja go bardzo ogolnikowo. Jesli ktorys z
    grupowiczow posiada informacje na ten temat badz zna adresy stron
    omawiajacych go bardzo prosze o podanie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-01-20 15:10:35
    Od: "IT Magic" <i...@g...pl>

> [...]
    > grupowiczow posiada informacje na ten temat badz zna adresy stron
    > omawiajacych go bardzo prosze o podanie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

    witam

    najlepszym serwisem traktujacym o tej tematyce (wedlug mnie)
    jest www.VaGla.pl

    br,
    Tomek

    ============
    www.itmgc.com
    www.koszyk.com

  • 3. Data: 2004-01-21 09:25:30
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

    > najlepszym serwisem traktujacym o tej tematyce (wedlug mnie)
    > jest www.VaGla.pl

    Przy czm serwis, ktory prowadze zajmuje sie prawem dotyczacym Internetu jako
    takiego, wiec nie tylko handlu :) Swoja droga ciekawe, ze ktos, kto "ma
    zbior informacji na jakis temat traktowanej w sposob ogolnikowo", pragnie
    "stworzyc na ten temat publikacje"... ale nie zna stron... Ciekawe w jakim
    wydawnictwie powstanie nastepna ksiazka o handlu elektronicznym.
    Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant |
    http://www.piit.org.pl

  • 4. Data: 2004-01-21 09:41:23
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik d...@d...pl napisał:

> [...]
    > grupowiczow posiada informacje na ten temat badz zna adresy stron
    > omawiajacych go bardzo prosze o podanie.

    http://isip.sejm.gov.pl a tam:

    kodeks cywilny,
    ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczą
    ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego.

    tak na początek :)

    pozdrawiam

    marcin