  • 1. Data: 2005-11-19 10:06:24
    Temat: rozwiązanie umowy o pracę ??
    Od: "onasis" <o...@a...pl>

    Witam wszystkich,

    Prosze o pomoc pracodawca proponuje mi rozwiązanie umowy o pracę na dwa
    sposoby
    albo za porozumieniem stron albo za wypowiedzeniem jakie są plusy i minusy
    jednego i drubiego ?? Na co zwrócić uwagę by nawet w tym ostatnim momęcie
    współpracy z tą firmą nie zostać pokrzywdzonym ??

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-11-19 11:46:54
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o pracę ??
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "onasis" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednego i drubiego ?? Na co zwrócić uwagę by nawet w tym ostatnim momęcie
    > współpracy z tą firmą nie zostać pokrzywdzonym ??

    Jeśli zakład wypowiada, to po zarejestrowaniu się w Urzędzie Pracy zaraz
    przysługuje zasiłek dla bezrobotnych jeśli przded zarejestrowaniem
    przepracowało się 365 dni na przestrzeni ostatnich 18 m-cy. Natomiast za
    porozumieniem stron zasiłek będzie należał się dopiero po 3 m-cach.

  • 3. Data: 2005-11-20 22:18:52
    Od: "onasis" <o...@a...pl>

    a jeśli chodzi o finanse ??
    czy może mnie tu czyms zaskoczyć ??
    mam jeszcze sporo dniu urlopu nie wybranego.