  • 1. Data: 2005-11-18 22:15:29
    Temat: [do prawnikow] prozba o sprawdzenie umowy partnerskiej
    Od: "Pawel Zawadzki" <d...@w...pl>

    Witam serdecznie.

    Mam do Panstwa ogromna prozbe o sprawdzenie napisanej przeze mnie umowy
    partnerskiej.
    Jest to pierwsza umowa, ktora w zyciu napisalem i zapewne ma sporo
    niedociagniec, stad moja
    prozba.

    Najpierw male tlo:

    Umowa dotyczy wspolpracy mojej z wlascicielami cukierni, ktora nie
    przynosi oczekiwanych zyskow.
    Moim zadaniem byloby zarzadzanie w ramach przedsiebiorstwa (nie obiektu
    budowlanego), a dokladnie
    sporzadzenie oraz wykonanie planu marketingowego.

    Umowe ktora napisalem moga Panstwo pobrac z tego miejsca:

    http://interbazar.site.pl/duncan/umowa_partnerska.do

    Ogromnie prosze o pomoc w sprawie tego dokumentu.
    Bylbym wdzieczny, gdyby ktos mogl go poprawic i przeslac mi na podany
    nizej adres email:

    d...@w...pl

    Z gory dziekuje
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-19 07:21:13
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Pawel Zawadzki" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ogromnie prosze o pomoc w sprawie tego dokumentu.
    > Bylbym wdzieczny, gdyby ktos mogl go poprawic i przeslac mi na podany
    > nizej adres email:

    Porada prawna za darmo ? Żartujesz?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-11-19 09:41:36
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Porada prawna za darmo ? Żartujesz?

    A po co siedzisz na tej grupie? Jak nie masz ochoty odpowiadac to zamilknij!

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 4. Data: 2005-11-19 09:57:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > A po co siedzisz na tej grupie? Jak nie masz ochoty odpowiadac to zamilknij!

    Litosci, co innego udzielic odpowiedz na proste pytanie, a co innego to
    zredagowac cala umowe, ktora w dodatku trzeba jeszcze samemu sciagac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-11-19 11:10:41
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Litosci, co innego udzielic odpowiedz na proste pytanie, a co innego to
    > zredagowac cala umowe, ktora w dodatku trzeba jeszcze samemu sciagac.

    Jasne, ale czy osoba, ktora zainicjowala watek, zwrocila sie do kogos
    imiennie z ta prosba, żądaniem? Moze na grupie jest osoba, ktora chciala by
    sie sprawdzic w redakcji takiej umowy, a moze dysponuje wolnym czasem i ma
    ochote cos takiego zrobic, nie ograniczaj tej wolnosci.

    To jest grupa dyskusyjna, a jej podstawa, filarem, jest udzielanie sobie
    bezplatnych porad (czy to prawniczych, czy medycznych, informatycznych,
    seksualnych itd;-)), a jesli pytanie okazuje sie zbyt skomplikowane czy
    wymagajace duzego nakladu pracy aby na nie odpowiedziec - to po prostu
    pozostanie bez odpowiedzi, niech grupa (poprzez odpowiadanie lub nie)
    zadecyduje czy dany watek warto rozwijac czy nie, wyluzujcie;-)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 6. Data: 2005-11-19 11:22:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > To jest grupa dyskusyjna, a jej podstawa, filarem, jest udzielanie sobie
    > bezplatnych porad (czy to prawniczych, czy medycznych, informatycznych,
    > seksualnych itd;-)),

    A kto Tobie takich głupot nawciskał? ;P

    j.

  • 7. Data: 2005-11-19 13:39:38
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > A kto Tobie takich głupot nawciskał? ;P

    A placisz komus za pisanie postow?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 8. Data: 2005-11-19 19:57:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A placisz komus za pisanie postow?

    Nie, twoje wypociny czytam za darmo niestety. Szkoda, bo powinienes
    doplacac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt