  • 1. Data: 2003-06-17 11:42:09
    Temat: rozliczenie roczne - zapomniałem
    Od: "Romuald" <r...@g...pl>

    Witam,

    Mam poważny problem.
    Zapomniałem złożyć rozliczenia raocznego.
    Dzisiaj dostałem pismo z US, więc sobie przypomniałem.

    Sprawa wygląda następująco:
    Rozliczam się razem z żoną. Prowadzę działalność gospodarczą.
    Rozliczenie miałem już zrobione w marcu. Mam zwrot podatku.
    Z natłoku spraw i wypadków losowych po prostu ZAPOMNIAŁEM złożyć go w
    okienku.

    Jak mogę się teraz bronić, aby nie dostać wysokiego mandatu a najlepiej
    wcale.
    Czy ktoś miał kontakt z podobną sytuacją ?

    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2003-06-17 14:26:43
    Temat: Re: rozliczenie roczne - zapomniałem
    Od: m...@p...onet.pl

    > Witam,

    sprobuj skorzystac z 'czynnego zalu', ale moze byc juz na to za pozno, gdyz US
    odkryl juz brak Twojego rocznego rozliczenia.

    http://www.dziesiecina.pl/nasze_opinie/rozne/no_44.h
    tm

  • 3. Data: 2003-06-17 14:31:13
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

> [...]
    > wcale.
    > Czy ktoś miał kontakt z podobną sytuacją ?

    Cieżko będzie ale spróbuj zrobić "czynny żal" opisz sytuację kup kwiaty i
    pójdź do Naczelnik z pismem jak zatwierdzi że bez kary to znaczek za 5 zł i
    składasz PIT z tym pismem i po bólu...nie czekaj działaj. Wprawdzie to
    działa jak sam się przyznasz do błędu ale spróbować można...lepsze to niż
    5000 w plecy.
    Pozdrawiam
    Słonik

  • 4. Data: 2003-06-17 15:00:58
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Romuald" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    ewentualnie rznij glupa i idz w zaparte ze im dawale, przynies im kolejne
    jako poprawke tego ktore niby zlozyles, co prawda teraz to po jablkach, ale
    wybor nalezy do ciebie

  • 5. Data: 2003-06-17 17:39:04
    Temat: Odp: rozliczenie roczne - zapomniałem
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Romuald <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bcmujq$mdd$...@i...gazeta.pl...
    > Jak mogę się teraz bronić, aby nie dostać wysokiego mandatu a najlepiej
    > wcale.
    > Czy ktoś miał kontakt z podobną sytuacją ?

    proponuje złożyć pismo wyjasniajace i prosić o przychylne załatwienie
    prosby...wcale nie są naliczane duze kwoty jak podasz sensowny powod,który
    spowodował zwłoke...

    Sandra

  • 6. Data: 2003-06-21 06:53:09
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

    > proponuje złożyć pismo wyjasniajace i prosić o przychylne załatwienie
    > prosby...wcale nie są naliczane duze kwoty jak podasz sensowny powod,który
    > spowodował zwłoke...

    Kiedyś mój wspólnik w S.C. nie złożył w terminie w piątek PITa-5 (
    zapomniał ) a w poniedziałek. Po wezwaniu i rozmowach wyjaśniających
    zaproponowano samoukaranie w wysokości 500 zł i postępowanie nie zostanie
    wszczęte. Tak było kilka lat temu w Szczecinie gdy była wysoka "ściągalność"
    naszego US na tle innych w Polsce ;-))))). Natomiast żona ryczałtowiec kilka
    dni spóźniła się z informacją półroczną chyba PIT-27 lub 28 (składany w
    lipcu obecnie zlikwidowany) i pani podpowiedziała aby się samoukarała 200 zł
    i będzie OK . Nic z tego, przyszło pismo z jakiejś komisji weryfikującej czy
    kontrolnej US iż ta kwota jest za niska i proponują dopłatę do 500,- , cóż
    pozostało ;-))). Od tamtego czasu (to było ponad 5 lat temu) pilnujemy się
    ale i przepisy się pewnie zmieniły. Te pity były zawsze składane przed
    wykryciem braku przez US.
    Pozdrowienia Andrzej

  • 7. Data: 2003-06-21 10:10:55
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Andrzej i B. <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bd0vcl$oir$...@s...futuro.pl...
    w Szczecinie gdy była wysoka "ściągalność"
    > naszego US na tle innych w Polsce ;-))))).

    a to wiem :-) urzedy szczecinskie były bezwzgledne

> [...]

    > pozostało ;-))). Od tamtego czasu (to było ponad 5 lat temu) pilnujemy się

    sprawa sprawie nie jest równa i niekiedy w stytuacjach wyjątkowych idą na
    rękę wiem bo sama rozliczałam działalność ludzi ,którzy z powodu kłopotów
    zawieszali działalność ...nigdy nie zaszkodzi spróbować

    Sandra