  • 1. Data: 2003-06-17 12:32:28
    Temat: wezwanie do zapłaty-gdzie znajdę wzór
    Od: nn<t...@w...pl>

    Chcę wezwać lokatora do zapłaty czynszu.Nie mogę znaleźć
    darmowego wzoru.Pomóżcie mi walczyć z niesolidną firmą,ktorej
    wynajęłam mieszkanie mojej 15-letniej córki.Na dodatek nie mam z
    czego zapłacić podatku za najem.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-06-17 13:22:50
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty-gdzie znajdę wzór
    Od: "Marg" <m...@s...pl>

    http://www.signform.pl/browse.php?cat=196

  • 3. Data: 2003-06-17 21:48:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A nie możesz po prostu napisać: "Wzywam Was do uregulowania należności z
    tytułu ...................... w kwocie ............ zł do dnia ...... "
    Konieczny tu wzór?

  • 4. Data: 2003-06-24 08:56:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jun 2003, nn wrote:
    [...]
    >+ Na dodatek nie mam z
    >+ czego zapłacić podatku za najem.

    Na *.podatki była w tym roku (chyba) dyskusja, czy najem
    jest opodatkowany memoriałowo czy kasowo. Końcowego wniosku
    nie pamiętam, ale może poszukasz googlem :) Jak kasowo...
    to po prostu podatku nie płacisz aż "oni" zapłacą !
    (zakładam że to *nie* jest wynajem w ramach twojej DG)

    pozdrowienia, Gotfryd