  • 101. Data: 2020-02-06 13:30:39
    Temat: Re: rodzina zastepcza
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz, a już myślałem że to polscy Borowieccy rżnący żydowskie Zuckerowe
    przyczynili się do cudownego rozmnożenia.

    -----
    > był pewien mit, że Żydzi mieszkający w Łodzi rozmnażają się bardziej niż Polacy tam
    mieszkający.
    > Otóż jak przeprowadzono badania, okazało się, że pomijając błąd statystyczny
    rozmnażają się podobnie

  • 102. Data: 2020-02-06 13:31:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale to tylko byli esbecy.

    -----
    > słyszałem, że Polacy mają awersję do wody i mydła, ale za to sprawnie kradną
    samochody.

  • 103. Data: 2020-02-06 15:00:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 6 Feb 2020 13:31:30 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ale to tylko byli esbecy.

    Kaczystów nie sposób podejrzewać, bo oni wyspecjalizowali się w kradzieżach
    gaci i jabłek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 104. Data: 2020-02-06 17:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W co ?

    A nie wiem, w cokolwiek co potem mozna sprzedac... :)

    > To tym bardziej napisz, w co inwestowac :-)

    Dzis? Możliwości jest ot groma i troche.
    Ale dzis nie musisz inwestowac jakos aktywnie - wystarczy postarac sie
    zeby kasa nie traciła na wartosci.
    ZUS daje ponoc dobre zwroty... ;-D

    > A co z tymi, co dzieci nie maja ?

    > Bardzo niewielu.

    > Mieszkania owszem. Ale czy jedno mieszkanie mozna nazwac majatkiem ?
    > No, jak sie uda takie z centrum dobrze sprzedac, to moze i mozna.

    Ma wielokrotnie wiekszy majatek od osoby ktora w wieku 30 lat kupuje
    swoje pierwsze m które bedzie spłacac 30 lat.

> [...]
    >
    > Dom .. troche latwiej, ale budowa to lekki koszmar. Bo znow materialy
    > na przydzial.
    > Ale jak miales "hektar pod szklem", to i materialy sie znajdowaly, a
    > ze bez rachunkow ... moze i lepiej, bo sie US nie mogl przyczepic, ze
    > za duzo wydales.
    > Ale domiar mogl byc pod byle powodem.
    > Ale znow trzeba bylo ukrywac, na dzieci itp.
    >
    > Cinkciarzem najlepiej byc - i w stalym obrocie zarabiac coraz wiecej.

    > Ale nie majac korzeni narodowych ... dzieci chetnie wyjada tam, gdzie
    > lepiej placa ... albo zarobia i wroca do siebie ... a emeryturka sie

    Moze wyjada, moze nie wyjada.
    Jakos na razie sporo przyjezdza i zyje u nas a kokosów przeciez nie ma.
    A gdyby było odrobine normalniej?

    > swiata.
    >
    > Fala Wietnamczykow sprzed lat ... ktorej jestem ciekaw, bo to dosc
    > daleko sie wydaje.

    Nie, teraz pojawiaa sie mnostwo nowych.

    > A teraz widuje Koreanczykow. Ale to skutek koreanskich inwestycji.
    > Ale to raczej niewielu. I trudno powiedziec jak sie skonczy - moze
    > wroca do siebie wraz z dziecmi ... a emerytura sie nalezy.

    Czyli przegapiłes...
    https://biznes.radiozet.pl/News/Zatrudnienie-Azjatow
    -w-polskich-firmach-
    wzrasta.-Ukraincy-moga-wyjechac

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 105. Data: 2020-02-06 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ależ kwiatuszku, nikt tu nie mówi o wyższości narodów, tylko że
    > niektóre narody są w czymś lepsze, a w czymś gorsze. To chyba
    > oczywiste, skoro i ludzie między sobą się różnią.
    >
    > Na przykład Niemcy są dobrzy w wykonywaniu rozkazów. Za to w
    > narodzie żydowskim jest dużo osób mających smykałkę do handlu i
    > bankowości.
    >
    > Że ci się to od razu kojarzy z wyższością i faszyzmem - nie nasza
    > wina. Współczujemy.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Nie spodziewałem sie po tobie takiego prostolinijnego szufladkowania.
    A fe...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 106. Data: 2020-02-06 18:27:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A nie wiem, w cokolwiek co potem mozna sprzedac... :)

    Przeciez o to caly spor.
    Podaj w co inwestowac, a nie mow tylko "inwestowac".
    Bo tak bedziesz inwestowal, inwestowal ... i sie obudzisz z reka w
    nocniku :-)

    >Dzis? Możliwości jest ot groma i troche.

    Amber Gold, GetBack, PBS, gielda ..

    >Ale dzis nie musisz inwestowac jakos aktywnie - wystarczy postarac
    >sie
    >zeby kasa nie traciła na wartosci.

    No i tak sie bedziesz staral i staral, az stracisz :-)

    Poza tym przeciez pisalismy - dolarki za PRL - swietna inwestycja.
    Przyszedl Balcerek w jeden rok dolar stracil wartosc.

    >No i tak ZUS daje ponoc dobre zwroty... ;-D

    Na razie nienajgorsze. Poza tym - bedziesz mial jakis wplyw na to,
    jakie daje, przy urnie.
    Chyba, ze wszyscy mlodzi sp* za granice i nawet Prezes bedzie musial
    przyznac, ze w budzecie nie ma pieniedzy :-)

    >Ma wielokrotnie wiekszy majatek od osoby ktora w wieku 30 lat kupuje
    >swoje pierwsze m które bedzie spłacac 30 lat.

    Owszem. Ale ... za 30 lat mlody splaci, i bedzie mial taki sam
    "majatek" na emeryturze.
    Cenne mieszkanie ... ale spieniezyc sie nie da, bo gdzies trzeba
    mieszkac ...

    Gdzies tam odwrotna hipoteka straszy, ale mam mieszane uczucia ...

    >Moze wyjada, moze nie wyjada.

    Moze nie, ale ... nic ich tu nie trzyma.

    >Jakos na razie sporo przyjezdza i zyje u nas a kokosów przeciez nie
    >ma.

    Bo nie moga pojechac dalej :-)

    >A gdyby było odrobine normalniej?

    Np dostana obywatelstwo i beda mogli przeniesc sie do Niemiec czy
    Szwecji :-)

    ow-w-polskich-firmach-wzrasta.-Ukraincy-moga-wyjecha

    Ciekawe
    Ukraincow to sie masowo widuje, ale Azjatow ?

    Fakt - we Wroclawiu widuje czasem ludzi o bardzo ciemnej karnacji.
    Nie Murzynow - twarz jakas taka europejska, ale ciemna.
    Do tej pory myslalem, ze to jacys studenci.

    Gdzie oni pracuja ?

    Duzo ich nie ma ... no, 1 na tysiac to moze byc.

    J.

  • 107. Data: 2020-02-07 14:53:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    Dnia 05 Feb 2020 17:59:51 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]
    spolki-skarbu-

    >No właśnie. Za IV RP kupili rafinerię w Możejkach, żeby za kilka
    >miliardów
    >pobawić się na koszt suwerena.

    Owszem, kupione za PIS, potem roznie bywalo, a ostatnio ponoc zysk
    przynosi.
    https://strefainwestorow.pl/artykuly/20170808/pkn-or
    len-mozejki-litwa

    Tak ogolnie - jesli Shell moze miec interesy na calym swiecie, to
    czemu Orlen nie ?

    A ciekawe - za Tuska jakos same straty, a teraz zysk.
    PiS sie jakos lepiej dogaduje z Litwinami, czy Litwini sie Putina
    przestraszyli ?

    A moze prezes z nadania PO sie slabo staral, bo to nie jego cyrk ?

    W miedzyczasie Orlen zainwestowal w Niemczech, Czechach i Słowacji,
    wiec czemu nie Litwa ?

    A Orlen kupi Możejki za prezesa Chałupca, ktorego mianowal ... chyba
    jeszcze Belka
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Igor_Chalupec

    PiS go zdjal ze stanowiska ... za pozno ?

    J.