    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rezygnacja z karty kredytowej
    Date: Thu, 09 Aug 2012 05:55:09 -0500

    Łukasz wrote:
    > Witam. Z góry przepraszam jeżeli źle wybrałem grupę.
    >
    > Mam następujący problem. Chcę pójść do banku i zlikwidować kartę kredytową.
    > Jednak chcę to zrobić w taki sposób żeby w tym momencie moja umowa z bankiem
    > została całkowicie rozwiązana. Kiedy poprzednio rezygnowałem z karty, pani w
    > banku teatralnie przecięła ją nożyczkami, co nie przeszkodziło w naliczeniu mi
    > opłat jeszcze w następnym miesiącu.

    to zalezy co bylo w regulaminie karty. narazie mozemy isc do wrozki.

    Tym razem chcę tego uniknąć.
    > Czy mogę żądać potwierdzenia na piśmie że moja umowa z bankiem definitywnie
    > wygasła i bank nie będzie pod moim adresem wysuwał żadnych żądań ani naliczał
    > żadnych opłat?

    Nie. Pani moze ci na pismie dac, ze w dniu dzisiejszym złozyles
    dyspozycje zamkniecia karty i ze karta zostala zniszczona.

    > Czy mogę złożyć pisemne oświadczenie "Z dniem 9.08.2012 wycofuję zgodę na
    > przetwarzanie moich danych osobowych przez bank XXX w jakichkolwiek celach." i
    > żądać potwierdzenia tego? Co jeśli odmówią?

    zlozyc mozesz. papier wszystko przyjmie. bank tez. mozesz nawet
    poleconym wyslac. znaczenia nie ma zadnego, bo bank twojej zgody miec
    nie musi. WYnika ona z innych przepisow i jest od ciebie niezalezna.