  • 41. Data: 2005-02-18 23:58:25
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cv5bue$dcn$1@opal.futuro.pl...

    > O, są przecież paralizatory. Ten strzelający sondami z drucikami to
    > faktycznie się nie nadaje, ale widziałem też taki zupełnie bezprzewodowy.

    To znaczy jak przez? Na odległość piorunem razi, czy wysyła w stronę celu
    kondensator luzem. Paralizatorów na wyposażeniu policji nie widziałem. nie
    wiem, jak działają na psy. konia spokojnie mogą zabić, ale on podobno jest
    wyjątkowo wrażliwy na prąd. Przy czym opieram się na jakiejś tam zasłyszanej
    w tym zakresie opinii.

    Myślę, że paralizator w takiej pałeczce, jak mają cyrkowcy faktycznie mógł
    by być jednym z rozwiązań alternatywnych.

    > Mały detal: 'strzelający' musi mieć na plecach spory kontener z jakimś
    > eletrolitem. Strzela się czymś w rodzaju super-soakera - prąd 'biegnie'
    > strumieniami wody.

    Ooo! A czegoś takiego nie widziałem. Pytanie, czy to na psy działa.

    > Oczywiście był to tylko projekt wspomniany na stronie 'howstuffworks',
    > ale oczywiście nasze super wyposażone służby na pewno mają tego typu
    > gadżetów mnóstwo. Tylko z niewiadomych przyczyn nie chcą używać.

    Plecakowych miotacz piorunów to nie widziałem na oczy.

  • 42. Data: 2005-02-19 10:27:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie oglądam takich programów.

    Więc wreszcie zacznij! Przemuś całą swą wiedzę z TVN-u czerpie;)))
    W dyskusji z nim nie masz żadnych szans.

    Pzdr
    Leszek

  • 43. Data: 2005-02-19 10:38:53
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 18 Feb 2005 18:35:57 +0100,
    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> screamed:

    > podaj podstawe prawna nakazujaca wpusczenia kazdego policjanta chcacego
    > dokonac przeszukania na legitymacje.

    Brak kosztow ponoszonych w przypadku wymiany wywazonych drzwi (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 11:38:25 user up 10527 days, 23:33, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Fremen add spice to life!

  • 44. Data: 2005-02-19 10:49:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Brak kosztow ponoszonych w przypadku wymiany wywazonych drzwi (-;

    przpraszam ale nie zrozumialem :-)

    P.

  • 45. Data: 2005-02-19 10:50:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 19 Feb 2005 11:49:19 +0100,
    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> screamed:

    > przpraszam ale nie zrozumialem :-)

    Zapomnialem dodac, ja podalem podstawe ekonomiczna (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 11:50:13 user up 10527 days, 23:45, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Cthulhu Cthucks!

  • 46. Data: 2005-02-19 10:50:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:cv5bue$dcn$1@opal.futuro.pl...

    > O, są przecież paralizatory. Ten strzelający sondami z drucikami to
    > faktycznie się nie nadaje, ale widziałem też taki zupełnie bezprzewodowy.

    no to by bylo idealne.

    P.

  • 47. Data: 2005-02-19 10:53:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Więc wreszcie zacznij! Przemuś całą swą wiedzę z TVN-u czerpie;)))
    > W dyskusji z nim nie masz żadnych szans.

    zacyznasz mnie wkurwiac trollu.

    Naucz sie rozroniac dokument od filmu przygodowego, bo pieprzysz jak ta
    nawiedzona w watku o MCdonadlzie.

    P.

  • 48. Data: 2005-02-19 10:54:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wiem, jak działają na psy. konia spokojnie mogą zabić, ale on podobno jest
    > wyjątkowo wrażliwy na prąd. Przy czym opieram się na jakiejś tam

    wiesz jak potrzymasz przy szyi kilkanascie sekund to i czlowieka zabijesz.

    mialem taki paralizator, zdecydowanie bylo by to dobre rozwiazanie,
    tylko trzeba jeszcze chciec.

    > Myślę, że paralizator w takiej pałeczce, jak mają cyrkowcy faktycznie mógł
    > by być jednym z rozwiązań alternatywnych.

    idealnym

    P.

  • 49. Data: 2005-02-19 11:08:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zapomnialem dodac, ja podalem podstawe ekonomiczna (-;

    nie zgodze sie. w przypadku o ktorym napisalem wynika z wypowiedzi
    policjanta ze nie jest to uzasadnione podejrzenie,
    wobec tego zgodnei z odpowiednimi ustawami legitymacja nie uprawnia go do
    wejscia do mojego mieszkania.
    CHYBA ze jest przepis
    nakazujacy wpuscic kazdego policjanta chcacego przeszukac mieszkanie
    na legitymacje.
    (w co nie wierze, bylaby sprzecznosc w przepisach, poza tym byl by zlamany
    art 31 p 2, art 47, art 50 i poniekad art 40 gdyz
    umozliwienie wejscie kazdemu czlowiekowi posiadajacemu legitymacje bez
    powodu jest ponizajace .... konstytucji)

    Dlatego prosze o podstawe prawna, jezeli taka sie znajdzie, przyznam
    racje i bedzie EOT.

    P.

  • 50. Data: 2005-02-19 12:09:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wejscia do mojego mieszkania.
    > CHYBA ze jest przepis
    > nakazujacy wpuscic kazdego policjanta chcacego przeszukac mieszkanie

    Błogosławieni, którzy nei widzieli, a uwierzyli. Ale zajrzyj do art. 220
    kpk, a ujrzysz. By uprzedzić pytanie, to nie jesteś uprawniony do badania
    tego, czy dany przypadek jest neicierpiący zwłoki jako osoba, u której
    dokonywane jest przeszukanie. Mozesz złożyć zażalenie i zbada to prokurator
    albo sąd.

    > Dlatego prosze o podstawe prawna, jezeli taka sie znajdzie, przyznam
    > racje i bedzie EOT.

    Mam nadzieję, bo się nudno robi.