  • 1. Data: 2005-02-15 13:41:43
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę a awizo
    Od: "Ewa Marczak" <e...@i...pl>

    Witam!
    mam pewien problem, a mianowicie:
    obecnie jestem na zwolnieniu lekarskim, które przedłużam od pewnego czasu.
    Niestety dostałem telefon z pracy z informacją, iż bez sensu dosyłam kolejne
    zwolnienia, gdyż od grudnia nie jestem zatrudniony w firmie, w której
    dotychczas pracowałem. Podobno pismo o rozwiązaniu umowy zostało wysłane do
    mnie pocztą w czasie, kiedy nie byłem jeszcze na zwolnieniu. Nie odebrałem
    jednak pisma z poczty i nic nie wiedziałem o całym zajściu.
    Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć jakie mam prawa w tej sytuacji i czy
    faktycznie stosunek pracy został rozwiązany?????

  • 2. Data: 2005-02-15 18:05:13
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę a awizo
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Ewa Marczak napisał:

    > Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć jakie mam prawa w tej sytuacji i czy
    > faktycznie stosunek pracy został rozwiązany?????

    Jezeli nie odebralas, to stosunek pracy imo rozwiazany nie zostal.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-02-15 18:06:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Jezeli nie odebralas, to stosunek pracy imo rozwiazany nie zostal.

    To tylko twoje błędne zdanie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2005-02-15 18:10:24
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > To tylko twoje błędne zdanie.

    Podstawa ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-02-15 18:15:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Podstawa ?

    A twoja podstawa?
    Mogła się zapoznać z treścią oswiadczenia - który tam numer kodeksu
    cywilnego w związku z art. 300 kp.
    A tak poza tym to należy jak najszybciej złożyć powództwo z wnioskiem o
    przwócrenie terminu.

  • 6. Data: 2005-02-15 18:38:27
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > A twoja podstawa?

    Art 41 KP.

    > Mogła się zapoznać z treścią oswiadczenia - który tam numer kodeksu
    > cywilnego w związku z art. 300 kp.

    A co to ma do rzeczy ?

    > A tak poza tym to należy jak najszybciej złożyć powództwo z wnioskiem o
    > przwócrenie terminu.

    Ja tego posta zrozumialem tak, ze jest ona na urlopie od grudnia, az do
    teraz i nie zostaly przekroczone terminy z Art 53 KP. W takim przypadku
    nieodebranie listu poleconego nie moze spowodowowac rozwiazania stosunku
    pracy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-02-15 18:44:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Art 41 KP.

    Rozwiązanie stosunku pracy z naruszeniem tego przepisu jest ważne. Można
    je tylko podważyć w drodze stosownego powództwa.

    > A co to ma do rzeczy ?

    To że, jak wyżej. Decyduje znaczenie ma to, czy zostało złożone
    oświadczenie woli, czy nie.