  • 91. Data: 2005-02-28 11:28:50
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >> A co ma do tego wrazliwosc?
    >
    > To samo, co znak zodiaku;-)

    nie no bez przesady :) Cos w tym musi jednak byc, nie wiem jakie opisy
    czytalas, ale polecam
    te ze strony radia zet (kiedys byly dosc dobre, teraz nie wiem, dawno nie
    czytalem)

    > Nie? a kto mu zabroni? Właśnie tego typu akcje zraziły mnie do brania na
    > całkiem poważnie tego typu reportaży.

    wczoraj byl przyklad z policja i komendantem, specjalnie zwrocilem uwage na
    to co pisalas i nei odnoslem takiego wrazenia.

    > Faktem jest, że akuirat w tym przypadku policja wykazała się
    > "profesjonalizmem".

    i to jakim, a najlepszy byl tekst do ostrezlanych, "trzeba bylo sobie kupic
    skode a nie mrecedesa" :-)

    P.