  • 51. Data: 2005-02-19 12:10:40
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cv75lq$63e$1@inews.gazeta.pl...

    > no to by bylo idealne.

    Pod warunkiem, ze pies ma szanse przeżyć taki impuls, co do czego mam
    wątpliwości.

  • 52. Data: 2005-02-19 12:13:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Naucz sie rozroniac dokument od filmu przygodowego, bo pieprzysz jak ta
    > nawiedzona w watku o MCdonadlzie.

    Przemek! Myślę, ze Leszek podobnie jak ja uczestniczył w kilku wydarzeniach,
    które później takie "dokumenty" przedstawiały. Uwierz, że z prawdą
    rzeczywistą z reguły to nie ma nic wspólnego. I pisze to nie na podstawie
    jednostkowych przypadków. To reguła. Tam się idzie na ilość, a nie na
    jakość. O dokumencie jakimś tam, to możesz mówić na przykład w wypadku
    Wołoszańskiego. Ale zauważ, ile on czasu poświęca na nakręcenie jednego
    odcinka. W wypadku tych wszystkich programów niby dokumentalnych, to chodzi
    o zrobienie jak największej sensacji. Z braku wiadomości sensacyjnych
    dorabia się ideologie do rzeczy oczywistych pod publikę.

  • 53. Data: 2005-02-19 12:17:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > mialem taki paralizator, zdecydowanie bylo by to dobre rozwiazanie,
    > tylko trzeba jeszcze chciec.

    Jaki paralizator? Taki, co na odległość razi? Wiesz, zastanów się jakie by
    to musiało mieć napięcie, by mogło załóżmy z 2-3 metrów razić. Nie chce mi
    się liczyć, ale przy liniach wysokiego napięcia 2-3 metry wystarczają do
    zaizolowania kilkuset tysięcy wolt. A pewnie ma to spory margines
    bezpieczeństwa na padający deszcz, mgłę i inne zjawiska zwiększające
    przewodnictwo powietrza.

  • 54. Data: 2005-02-19 12:25:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zaizolowania kilkuset tysięcy wolt. A pewnie ma to spory margines
    > bezpieczeństwa na padający deszcz, mgłę i inne zjawiska zwiększające

    nie na odleglosc, zwykly. I od razu uprzedzam wystarczy czlowieka nauczyc
    korzystac z niego w takiej sytuacji
    i bedzie "wsio"

    P.

  • 55. Data: 2005-02-19 12:28:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek! Myślę, ze Leszek podobnie jak ja uczestniczył w kilku
    > wydarzeniach,

    to drogowka, w czym on mialby uczestniczyc? nie potrafi podac podtsawy
    prawnej do zadnej
    zarzucanej mi rzeczy. Kompletnie nic

> [...]
    > o zrobienie jak największej sensacji. Z braku wiadomości sensacyjnych
    > dorabia się ideologie do rzeczy oczywistych pod publikę.

    ale w dokumencie sa nagrania prosto z akcji wiec tu nie ma o czym gadac.
    podobnie jak to bywa z pod napieciem, rozmowa na zywo, z policja rozmowy na
    zywo,
    nic wedlug scenariusza, wiec takei jebanie z jego strony jest nie na
    miejscu.

    P.

  • 56. Data: 2005-02-19 13:07:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości

    > Błogosławieni, którzy nei widzieli, a uwierzyli. Ale zajrzyj do art. 220
    > kpk, a ujrzysz. By uprzedzić pytanie, to nie jesteś uprawniony do badania
    > tego, czy dany przypadek jest neicierpiący zwłoki jako osoba, u której
    > dokonywane jest przeszukanie. Mozesz złożyć zażalenie i zbada to
    > prokurator
    > albo sąd.

    nie uzyskalem odpowiedzi na moje pytanie, te artykuly znam, (art 217 p.3
    tez) mysle ze predzej bedzie jak do prokuratury zadzwonie.

    Pozdrawiam
    p.

  • 57. Data: 2005-02-19 13:38:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Pod warunkiem, ze pies ma szanse przeżyć taki impuls, co do czego mam
    > wątpliwości.

    Ja mam inne wątpliwości - typu o sensowność wyposażania grupy
    interwencyjnej w ciężkie plecaki z osoloną wodą i elektryzujące
    polewaczki ;)

    Hehe - wyobraziłem sobie patrol policji truchtający z plecaczkami jak z
    Ghostbusters ;) A przed akcją wykonujący pracowicie serię ruchów
    posuwisto-zwrotnych w celu napompowania polewaczek ;) Aleternatywnie
    mogliby mieć pompy elektryczne - akumulator oczywiście można upchnąć w
    tym plecaku (będzie jeszcze cięższy - funkcjonariusze będą nabierać
    kondycji w stylu szkoły Boskiego Miszcza ;) )

  • 58. Data: 2005-02-19 13:54:18
    Od: "angel_os" <a...@o...pl>

    > się liczyć, ale przy liniach wysokiego napięcia 2-3 metry wystarczają do
    > zaizolowania kilkuset tysięcy wolt.

    Juhuuuu ...... wolt jest jeden !
    Woltów może być kilka nawet set.

  • 59. Data: 2005-02-19 14:50:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nie na odleglosc, zwykly. I od razu uprzedzam wystarczy czlowieka nauczyc
    > korzystac z niego w takiej sytuacji
    > i bedzie "wsio"

    Nie jestem przekonany, czy da się tego bezpiecznie użyć przeciwko psu, ale
    nie upieram się, bo nie próbowałem.

  • 60. Data: 2005-02-19 14:51:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ale w dokumencie sa nagrania prosto z akcji wiec tu nie ma o czym gadac.

    Tak, a kamera była ukryta i policjanci o niej nie wiedzieli?

    I podobnie jak wyżej.