  • 1. Data: 2005-02-15 12:49:29
    Temat: koszt procesu-ktory?
    Od: "shot" <s...@g...com>

    Witam
    Moje dodatkowe pytanie dotyczace kosztow procesu. Sad I instancji zasadzil
    od powoda 1000zł na rzecz pozwanej, a sad apelacyjny zasadzil 800zl. W
    zwiazku z tym moje pytanie: ktora kwote ma zaplacic powod pozwanej? Czy obie
    sa wazne i naleza sie pozwanej?

    Drugie pytanie: Jezeli powod przegral sprawe alimentacyjna (wyrok sadu
    apelacyjnego), to czy jest jakis okres czasu, w ktorym nie moze zlozyc
    ponownego wniosku o obnizenie alimentow?
    Dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-15 15:14:12
    Temat: Re: koszt procesu-ktory?
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    shot napisał(a):
> [...]
    > zwiazku z tym moje pytanie: ktora kwote ma zaplacic powod pozwanej? Czy obie

    a czy wyrok Sądu apelacyjnego nie brzmi tak, że "zmienia wryrok Sądu I
    instancji i zasądza od pozwanego na rzecz pozwanej ..."

    no to jak zmienia to zmienia :)

    > Drugie pytanie: Jezeli powod przegral sprawe alimentacyjna (wyrok sadu
    > apelacyjnego), to czy jest jakis okres czasu, w ktorym nie moze zlozyc
    > ponownego wniosku o obnizenie alimentow?

    w razie zmiany okoliczności może złożyc pozew.

    pozdr.

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-02-15 21:51:59
    Od: "shot" <s...@g...com>

    "stern" wrote in message
    shot napisał(a):

    > a czy wyrok Sądu apelacyjnego nie brzmi tak, że "zmienia wryrok Sądu I
    > instancji i zasądza od pozwanego na rzecz pozwanej ..."
    >
    > no to jak zmienia to zmienia :)

    Nie mam jeszcze wyroku na pismie, jednak z tego co pamietam sad apelacyjny
    oglosil, ze:
    - oddala apelacje
    - ponadto zasadza na rzecz pozwanej kwote 800zl tytulem zwrotu kosztow
    procesu...

    Jesli nie bylo slow (lub nie zapamietalam), ze "zmienia wyrok Sadu I
    instancji", to czy jest mozliwe, aby zarowno kwota z I wyroku, jak i z
    wyroku sadu apelacyjnego byla wazna i powod musi zaplacic dwie kwoty?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-02-15 23:06:23
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    shot napisał(a):

> [...]
    > oglosil, ze:
    > - oddala apelacje
    > - ponadto zasadza na rzecz pozwanej kwote 800zl tytulem zwrotu kosztow

    a to źle zrouzmialem, skoro - jak zakladam wniosles apelacje i ja
    przegrales to ponosisz tez koszty procesu w II instancji.

    innymi slowy, obie kwoty masz do zaplacenia

    pozdr.

    m.