  • 1. Data: 2004-11-23 22:49:30
    Temat: renta
    Od: "Firusia" <a...@p...fm>

    Witam

    Mam pytanie.
    ZUS wydał mojemu znajomemu negatywną decyzję dotyczącą przyznania renty z
    powodu za małej ilości przepracowanych lat pracy w ostatnim dziesięcioleciu.
    Znajomy ma 38 lat. W sumie ma przepracowanych ok. 10 lat pracy, z czego w
    ostatnim dziesięcioleciu 1,5 roku. Rok temu wykryto u niego białaczkę w
    związku z powyższym jest on niezdolny do pracy. Czy jest sens odwoływania
    się od tej decyzji ZUS-u, a jeśli tak to na co warto jest się powołać w
    odwołaniu. Bardzo proszę o pilną odpowiedź, jest to dla mnie ważna sprawa.

    pozdrawiam
    Firusia

  • 2. Data: 2004-11-24 15:57:56
    Temat: Re: renta
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Firusia" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > odwołaniu. Bardzo proszę o pilną odpowiedź, jest to dla mnie ważna sprawa.

    zawsze jest sens się odwołać
    można rónież złożyć wniosek oprzyznanie świadczenia w drodze wyjątku przez
    Prezesa Zus

  • 3. Data: 2004-11-24 16:09:27
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:co2as8$p5s$1@news.onet.pl

    > zawsze jest sens się odwołać

    Hmm. ;-)

    > można rónież złożyć wniosek oprzyznanie świadczenia w drodze wyjątku
    > przez Prezesa Zus

    A jakiż to jest wyjątek.? Facet w poprzedzającym niezdolność
    do pracy okresie przepracował 1,5 roku zamiast wymaganych
    minimum 5 lat. Co jest w tym wyjątkowego.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Bezpieczniej jest mieć ptaka w ręku niż nad głową."

  • 4. Data: 2004-11-24 21:29:22
    Od: "Firusia" <a...@p...fm>

    > zawsze jest sens się odwołać
    > można rónież złożyć wniosek oprzyznanie świadczenia w drodze wyjątku przez
    > Prezesa Zus

    Dzieki za odpowiedz, a czy mozesz podac jakie szczegolne powody mozna w
    takim wniosku zawrzec? Bardzo prosze o odp.

    pozdrawiam
    Firusia

  • 5. Data: 2004-11-25 16:45:03
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    > Dzieki za odpowiedz, a czy mozesz podac jakie szczegolne powody mozna w
    > takim wniosku zawrzec? Bardzo prosze o odp.

    wszystko co uzasadania twoją fatalną sytuację materialną
    zresztą zus i tak wybada twój status majątkowy przed przyznaniem świadczenia
    w drodze wyjątku