  • 1. Data: 2004-11-23 21:26:51
    Temat: Poczta Polska
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Na poczcie odmówiono mi przyjęcia koperty bankowej (taka kurierska),
    ponieważ "nie jest od poczty". Musiałem zapakować ją w większą kopertę i
    dopiero wtedy łaskawcy ja przyjęli. Zdziwiłem się tym bardziej, że już
    takie koperty wysyłałem bez problemów.
    Czy ktoś może mnie oświecić czy istnieje uprawnienie dla poczty do odmowy
    przyjęcia niestandardowej koperty a konkretnie "nie od poczty" (bo koperta
    było normalna tylko wykonana z materiału nie do otwarcia bez śladu)?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-11-23 22:00:10
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: "oko Wielkiego Brata" <mareksol@[wytnij]tlen.pl>

    > przyjęcia niestandardowej koperty a konkretnie "nie od poczty" (bo koperta
    > było normalna tylko wykonana z materiału nie do otwarcia bez śladu)?

    prawdopodobnie chodzi tu o jakieś nadruki. Nie może więcej niż to wymagane
    przez PP.

  • 3. Data: 2004-11-23 23:16:29
    Od: "Viking" <hello@.pl>

    > było normalna tylko wykonana z materiału nie do otwarcia bez śladu)?

    mozesz napisac co to za koperta?? chcialbym taka kupic. ewentualnie gdzie
    takie sprzedaja.
    pozdrawiam
    t.f.

  • 4. Data: 2004-11-23 23:26:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 00:16:29 +0100, Viking naskrobał(a):

    > mozesz napisac co to za koperta?? chcialbym taka kupic. ewentualnie gdzie
    > takie sprzedaja.

    formalnie nigdzie nie ma ale przez google bez problemów dojdziesz do
    producenta :).

    http://www.sealedair.com/eu/pl/products/protective/t
    amper.html

  • 5. Data: 2004-11-24 06:57:39
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > było normalna tylko wykonana z materiału nie do otwarcia bez śladu)?

    A ciebie by nie wkurzyło jakbyś żył z tego co w grubych kopertach
    znajdziesz a tu ci taką niespodzianke przynoszą? :)

    vertret

  • 6. Data: 2004-11-24 20:00:48
    Od: "js" <j...@i...pl>

> [...]
    > przyjęcia niestandardowej koperty a konkretnie "nie od poczty" (bo koperta
    > było normalna tylko wykonana z materiału nie do otwarcia bez śladu)?

    Zaraz, zaraz.
    Troche precyzji : wysylales Poczta, czy Pocztexem?
    Jesli Poczta, to nie rozumiem, bo sam wielokrotnie wysylalem przesylki
    pakowane w rozne "cuda" i przyjmowano je, czasem po wstepnym marudzeniu.
    Pocztex natomiast ma inny regulamin i podobnie jak chyba wszystkie
    przedsiebiorstwa kurierskie pakuje mniejsze przesylki do swoich kopert.

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!