  • 11. Data: 2010-07-18 05:50:39
    Temat: Re: reklamacje-Orange-kradzież telefonu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pawel wrote:

    > Karta niestety, ale nie byla zarejestrowana.

    I dziwisz się, że nie chcieli zablokować? Pomyśl przez chwilę. Przychodzi
    gość do salonu, pokazuje swój dowód i chce zablokować kartę pre-paid,
    którą nic z nim nie łączy. Musieliby chyba postradać zmysły, żeby spełnić
    taką prośbę.

    ROTFL.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-07-18 05:54:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pawel wrote:

    > Jest wogole sens reklamamowac to w Orange, ze
    > nie chcieli mi zablokowac karty, a po tym okradli mi konto.

    Nie ma żadnego, skoro nie miałeś PUK, a karta była niezarejestrowana.
    Niby na jakiej podstawie mieli Ci zablokować? Bo dałeś im słowo harcerza,
    że to Twój telefon?

    > Jesli jest
    > sens zglaszac kradziez na policji

    Pewnie jest sens. Może znajdą. Pytanie ile to wszystko jest dla Ciebie
    warte i czy więcej niż konieczność odwiedzenia komisariatu.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-07-18 14:13:00
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 00:12:37 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > To teraz pooglądaj jakiś film z supermanem a potem wyskocz
    > na główkę z dachu wieżowca. Bo jak on na filmie potrafi
    > to pewnie i poza filmem można.
    Jego dowcip był mniej lub bardziej śmieszny - w zalezności od gustu. Twoje
    niezrozumienie niewątpliwie - jak to się w moich czasach mowiło -
    wapniackie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2010-07-18 18:24:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-18 16:13, Użytkownik poreba napisał:

    > Jego dowcip był mniej lub bardziej śmieszny - w zalezności od gustu. Twoje
    > niezrozumienie niewątpliwie - jak to się w moich czasach mowiło -
    > wapniackie.

    Dowcipy to się jakimś smailem zaznaczało.
    Was dzieci neostrady to nie obowiązuje.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-07-19 06:23:07
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2010 19:07:16 +0200, Pawel napisał(a):

    > To byl telefon na karte, niezarejestrowany, wiec nie mieli zadnych moich
    > danych.

    I salon postąpił właściwie. Trzeba było zarejestrować kartę, a nie płakać
    teraz.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 16. Data: 2010-07-20 21:19:14
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-07-18 07:48, to pisze:

    > A jakiej? Chciałbym wiedzieć, gdzie NIE kupować abonamentu.

    Moja żona blokowała tak w Erze z 1,5 roku temu. Myśleliśmy że skradli
    telefon, a leżał pod siedzeniem samochodu kilka dni. O ile pamiętam to
    wystarczył telefon, jakieś pesele itp i hasło, bo miała takie nadane
    przy kupnie i wszystko co załatwiała potwierdzane było hasłem.

  • 17. Data: 2010-07-21 08:09:19
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl>

    > I salon postąpił właściwie. Trzeba było zarejestrować kartę, a nie płakać
    > teraz.

    Chyba się a nie kartę.

  • 18. Data: 2010-07-21 08:11:37
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl>

    > Za duzo filmow ogladasz...
    > Na pytanie policji rapidshare zarejstrowany w niemczech czy szwajcari
    > powie: nie mamy czasu. Dowidzenia.
    > Persfazja policji polskiej dziala wylacznie w polsce na malolatow i
    > amatorow administratorow, za Odra policja moze najwyzej popatrzec jak
    > dziala tamtejsza policja...
    > A teraz wyobraz sobie wszczecie calej procedury:
    > - uruchomienie kanalow dyplomatycznych

    Interpol czy cośtam działa chyba normalnie

  • 19. Data: 2010-09-05 20:04:19
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 20:24:47 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Dowcipy to się jakimś smailem zaznaczało.
    to wersja dla mniej kapliwych
    > Was dzieci neostrady to nie obowiązuje.
    > :-)
    Dla mnie to już SDI było nowinką, dłuższy czas niedostępną a Ty mi tu z neo
    ..

    --
    pozdro
    poreba

  • 20. Data: 2010-09-05 21:24:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-05 22:04, Użytkownik poreba napisał:

    > to wersja dla mniej kapliwych
    > Dla mnie to już SDI było nowinką, dłuższy czas niedostępną a Ty mi tu z neo
    > ..

    I po dwu miesiącach uznałeś że warto nas o tym poinformować ?