  • 1. Data: 2010-07-17 13:34:36
    Temat: reklamacje-Orange-kradzież telefonu
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    Wczoraj ukradli mi telefon w autobusie we Wroclawiu, albo gdzies na
    przystanku i nie chcieli mi zablokowac karty, bo nie mialem kodu PUK.
    Bylem ok 14:00 w salonie orange i nie chciala mi zablokowac, to samo na
    infolinii, tlumaczac sie brakiem kodu PUK przeze mnie, pomimo, ze mialem
    przy sobie dowod osobisty i inne dokumenty, ktorymi moglem potwierdzic
    tozsamosc. Jak jechalem po ten kod PUK do innego miasta, to w tym czasie
    zlodziej wyczyscil mi konto(trzy smsy o godzinie 15:08, 15:09 i 15:11).
    Poki co, nie zglosilem tego na policje, bo nie wiem, czy jest wogole
    sens, skoro to na karte. Jest wogole sens reklamamowac to w Orange, ze
    nie chcieli mi zablokowac karty, a po tym okradli mi konto. Jesli jest
    sens zglaszac kradziez na policji, to czy moge to zglosic w innym
    miescie, bo nie mam za bardzo kasy na przejazdzki, zeby zglaszac
    kradziez we wrocku.

  • 2. Data: 2010-07-17 13:52:12
    Temat: Re: reklamacje-Orange-kradzież telefonu
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-07-17 15:34, Pawel pisze:
> [...]
    > sens zglaszac kradziez na policji, to czy moge to zglosic w innym
    > miescie, bo nie mam za bardzo kasy na przejazdzki, zeby zglaszac

    Jest sens jak najbardziej. A nóż telefon się znajdzie. Poza tym jak coś
    się stanie, przekręt z fona Twojego to Ty będziesz udowadniał, że Ci
    telefon ukradli.
    Reklamację pisać, powinni blokować jak potwierdzasz tożsamość w salonie
    bez gadania.
    W innej sieci blokują nawet na infolinii tylko musisz podać dane osobowe
    by potwierdzić tożsamość, a w erze chyba nawet hasło wystarczy jeśli
    było wcześniej nadane.

  • 3. Data: 2010-07-17 15:28:25
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Wczoraj ukradli mi telefon w autobusie we Wroclawiu, albo gdzies na
    > przystanku i nie chcieli mi zablokowac karty, bo nie mialem kodu PUK.

    Widocznie karta nie była zarejestrowana.

> [...]
    > infolinii, tlumaczac sie brakiem kodu PUK przeze mnie, pomimo, ze mialem
    > przy sobie dowod osobisty i inne dokumenty, ktorymi moglem potwierdzic

    A czy dowód świadczy o tym, ze jesteś właścicielem tej karty?
    Patrz wyżej.

    > Jak jechalem po ten kod PUK do innego miasta, to w tym czasie zlodziej
    > wyczyscil mi konto(trzy smsy o godzinie 15:08, 15:09 i 15:11).

    To po ile są SMSy w Orange?

> [...]
    > zglaszac kradziez na policji, to czy moge to zglosic w innym miescie, bo
    > nie mam za bardzo kasy na przejazdzki, zeby zglaszac kradziez we wrocku.

    Zgłosić kradzież telefonu. Tam gdzie ci pasuje.
    Co do Orange to zależy czy karta zarejestrowana czy nie.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 4. Data: 2010-07-17 17:02:01
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2010-07-17 17:28, maurycy123 wrote:

    > Widocznie karta nie była zarejestrowana.
    Karta niestety, ale nie byla zarejestrowana. Wczoraj zarejestrowalem, a
    dzisiaj odebralem duplikat i moglem zobaczyc co dokladnie gosciu zrobil
    i sie okazalo, ze te 3 smsy wyslal.

    > A czy dowód świadczy o tym, ze jesteś właścicielem tej karty?
    > Patrz wyżej.
    Ale nawet jakbym chcial komus numer zrobic i zablokowac, to przeciez
    mogliby mnie scigac, skoro maja moje dane.

    > To po ile są SMSy w Orange?
    te 3 konkretne, to kosztowaly 23,19 kazdy. zapewne jakis gówniarz, bo z
    tego co sprawdzalem w necie, to byly to numery pod ktore sie wysyla smsa
    i dostaje sie jakies cracki, czy jakos tak. Nie wczytywalem sie dokladnie.

  • 5. Data: 2010-07-17 17:07:16
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2010-07-17 15:52, Jawi wrote:
    > Jesli jest
    >
    > Jest sens jak najbardziej. A nóż telefon się znajdzie. Poza tym jak coś
    > się stanie, przekręt z fona Twojego to Ty będziesz udowadniał, że Ci
    > telefon ukradli.
    Co do telefonu, to nie mam zadnych danych o tym telefonie, bo dostalem
    ten telefon od jednego czlonka rodziny, a on z tego co mi wiadomo, kupil
    uzywany w hollandii, wiec jedyne co mi wiadomo o tym telefonie, to model
    i nic wiecej, nie znam zadnego numeru IMEI(czy jak sie ten numer
    nazywa), ani nic innego.

> [...]
    > W innej sieci blokują nawet na infolinii tylko musisz podać dane osobowe
    > by potwierdzić tożsamość, a w erze chyba nawet hasło wystarczy jeśli
    To byl telefon na karte, niezarejestrowany, wiec nie mieli zadnych moich
    danych.

  • 6. Data: 2010-07-17 19:14:41
    Od: Voovoozela <a...@c...sie.cudzej.baby.com>

    Użytkownik Pawel napisał:

> [...]
    > i dostaje sie jakies cracki, czy jakos tak. Nie wczytywalem sie dokladnie.

    Cena sugeruje, że są to sms-y za usługę Premium w serwisie Rapidshare. O
    ile będą życzliwi, a pod wplywem perswazji policji powinni być, mogą
    udostępnić IP gagatka. I po nitce do kłębka..
    --
    "..because *this time* is all you have..."

  • 7. Data: 2010-07-17 21:41:29
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Voovoozela" <a...@c...sie.cudzej.baby.com> wrote in message

    > Cena sugeruje, że są to sms-y za usługę Premium w serwisie Rapidshare. O
    > ile będą życzliwi, a pod wplywem perswazji policji powinni być, mogą
    > udostępnić IP gagatka. I po nitce do kłębka..

    Za duzo filmow ogladasz...
    Na pytanie policji rapidshare zarejstrowany w niemczech czy szwajcari powie:
    nie mamy czasu. Dowidzenia.
    Persfazja policji polskiej dziala wylacznie w polsce na malolatow i amatorow
    administratorow, za Odra policja moze najwyzej popatrzec jak dziala
    tamtejsza policja...
    A teraz wyobraz sobie wszczecie calej procedury:
    - uruchomienie kanalow dyplomatycznych i kontakt z prokuratura w niemczech
    czy w szwajcari a potem sie okaze, ze IP nalezy do kafejki internetowej...
    i cale tysiace euro wydane by podjac probe przesledzenia skad dokonano
    zarejstrowania na stronie rapidshare...

  • 8. Data: 2010-07-17 21:59:31
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Na pytanie policji rapidshare zarejstrowany w niemczech czy szwajcari
    > powie:

    bzdura, widziałam jak CSI może to samo po ip w 5min wytracować

    jk

  • 9. Data: 2010-07-17 22:12:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-17 23:59, Użytkownik Negro napisał:

    > bzdura, widziałam jak CSI może to samo po ip w 5min wytracować

    To teraz pooglądaj jakiś film z supermanem a potem wyskocz
    na główkę z dachu wieżowca. Bo jak on na filmie potrafi
    to pewnie i poza filmem można.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-07-18 05:48:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jawi wrote:

    > W innej sieci blokują nawet na infolinii tylko musisz podać dane osobowe
    > by potwierdzić tożsamość

    A jakiej? Chciałbym wiedzieć, gdzie NIE kupować abonamentu.

    --
    ignorance is bliss