  • 1. Data: 2010-07-17 19:05:41
    Temat: Niezaskarżalne postanowienie sądu
    Od: Alicja <d...@e...net.pl>

    Witam,

    Sąd Okręgowy wydał postanowienie o zabezpieczeniu dowodów, na
    postanowieniu widniało że postanowienie jest niezaskarżalne.
    Strona przeciwna wniosła na to niezaskarżalne postanowienie zażalenie,
    a Sąd Okręgowy przekazał to zażalenie strony przeciwnej na
    niezaskarżalne postanowienie do Sądu Apelacyjnego. Sąd Apelacyjny
    zwrócił się do Sądu Okręgowego o wyjaśnienia i zaczął rozpatrywać to
    niezaskarżalne postanowienie.
    Jakie przepisy prawne regulują te kwestie ?
    Wydaje mi się że niezaskarżalnego postanowienia nie ma kompetencji
    zmieniać ani sąd który wcześniej wydał niezaskarżalne postanowienie,
    ani też sąd odwoławczy, czy mam rację ?

    Pozdrawiam - Alicja

  • 2. Data: 2010-07-18 13:20:30
    Temat: Re: Niezaskarżalne postanowienie sądu
    Od: Alicja <d...@e...net.pl>

    On 17 Lip, 21:05, Alicja <d...@e...net.pl> wrote:
> [...]
    > Wydaje mi się że niezaskarżalnego postanowienia nie ma kompetencji
    > zmieniać ani sąd który wcześniej wydał niezaskarżalne postanowienie,

    Czy naprawdę nikt nie potrafi na to nic odpowiedzieć ???
    Bardzo zależy mi na Waszych sugestiach .

    Pozdrawiam - Alicja

  • 3. Data: 2010-07-18 14:00:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 06:20:30 -0700, Alicja napisał(a):

    > Czy naprawdę nikt nie potrafi na to nic odpowiedzieć ??? Bardzo zależy
    > mi na Waszych sugestiach .

    Kobieto, jest niedziela, część ludzi gdzieś się wałkuje -- bez przesady.
    Jeśli naprawdę aż tak bardzo Ci zależy na opinii, to idź do kancelarii.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 4. Data: 2010-07-18 14:39:08
    Od: Alicja <d...@e...net.pl>

    > Kobieto, jest niedziela, część ludzi gdzieś się wałkuje -- bez przesady.
    > Jeśli naprawdę aż tak bardzo Ci zależy na opinii, to idź do kancelarii.

> [...]

    A masz kancelarię ?
    I Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć to po co się wcinasz ?

    Pozdrawiam - Alicja

  • 5. Data: 2010-07-18 15:02:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-18 16:39, Alicja pisze:

    > A masz kancelarię ?
    > I Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć to po co się wcinasz ?

    No właśnie. Olgierd jest windykatorem.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-07-18 15:15:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alicja" <d...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >A masz kancelarię ?
    >I Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć to po co się wcinasz ?

    Jesli bedziesz sie zachowywala tak bezczelnie i po chamsku, to nikt Ci tu
    nie odpowie!

    SDD

  • 7. Data: 2010-07-18 15:19:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-17 21:05, Alicja pisze:

    > Wydaje mi się że niezaskarżalnego postanowienia nie ma kompetencji
    > zmieniać ani sąd który wcześniej wydał niezaskarżalne postanowienie,
    > ani też sąd odwoławczy, czy mam rację ?

    Masz rację. Wydaje ci się.

    No i jesteś głupia !

    6008

  • 8. Data: 2010-07-18 15:22:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Masz rację. Wydaje ci się.
    >
    > No i jesteś głupia !

    Proszę podać tej Alicji konkretną podstawę prawną. Ty sobie tylko
    gdybasz i obrażasz.
    Nie wiesz, nie znasz się to się nie odzywaj.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-07-18 15:45:29
    Od: Alicja <d...@e...net.pl>

    On 18 Lip, 17:19, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Masz rację.  Wydaje ci się.
    >
    > No i jesteś głupia !
    >
    > --
    > Rafał "SP" Gil -http://www.rafalgil.pl/
    > Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/
    > Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do
    motocyklihttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.ph
    p?uid=5356008

    Skoro tylko na tyle cię stać mądralo, to lepiej trollu spadaj na
    drzewo...

  • 10. Data: 2010-07-18 17:42:58
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-18 17:15, SDD pisze:
> [...]
    .googlegroups.com...

    > Jesli bedziesz sie zachowywala tak bezczelnie i po chamsku, to nikt Ci tu

    A Ty potrafiłbyś odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy