    From: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
    Date: Tue, 27 May 2008 21:23:42 +0000 (UTC)

    W artykule <g1hti0$2lg$1@atlantis.news.neostrada.pl> >CCCP< napisał(a):

    > Chlopcye D+link to duya firma i yanim wzpusci towar na rznek testuje go
    > intenszwnie !
    >
    > A ye ynalayl sie taki baran co nie potrafi sobie poradyic y prosta kamera to
    > sobie y niego jaja robia !
    > Spadaj na drzewo tam twoje miejsce !
    >
    > Pewnie nie wiesz o tym ze Chinole maja Bialasow w glebokim poszanowaniu
    > jesli rozumiesz co to znaczy malpo!

    Idź, weź 3 głębokie oddechy i zastanów się następnym razem zanim
    cokolwiek napiszesz.
    To, że podpisujesz się jako nic nie znaczący skrót CCCP, nie oznacza,
    że jesteś anonimowy w sieci.
    Twój stały adres IP 83.14.84.18 jednoznacznie Cię identyfikuje. A że
    trafiłeś na barana, który zna się na informatyce, to możesz mieć
    z tego tytułu problemy. Jeśli obrazisz mnie bezpodstawnie jeszcze raz,
    skieruję sprawę dalej odpowiednim osobom.

    Jacek