eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi › Re: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
  • Data: 2008-07-01 12:27:38
    Temat: Re: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule <s...@n...dyski.one.pl> Jacek Kalinski
    napisał(a):

    > Od dnia drugiej reklamacji (10 kwietnia) minęło 7 tygodni.
    > Firma ewidentnie gra na zwłokę, pozostawiając mnie:
    > - z uszkodzonym urządzeniem,
    > - z utrudnianiem zwrotu opłat poniesionych za urządzenie.

    Żeby nie zostawiać tematu otwartego, to sprawa została załatwiona już.
    Firma zdecydowała się wystawić "dokument" uprawniający do zwrotu
    gotówki.

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1