eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "ww" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Date: Sun, 29 Sep 2013 20:28:29 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <l29s74$j1c$1@mx1.internetia.pl>
    References: <l275qf$s4f$1@mx1.internetia.pl>
    <524729fa$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1309282134520.3852@quad> <l28o2u$rrv$1@mx1.internetia.pl>
    <5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <l28v3n$j66$1@mx1.internetia.pl>
    <52485b14$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-208-253.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1380480036 19500 87.205.208.253 (29 Sep 2013 18:40:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Sep 2013 18:40:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728806
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:52485b14$0$2222$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:l28v3n$j66$1@mx1.internetia.pl...
    >>
    >> Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    >> wiadomości news:5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>
    >>> Prawo dość wyraźnie normuje sposób doręczenia oświadczenia woli i
    >>> pozostawianie go w przypadkowym miejscu raczej nei znajduje uznania w
    >>> oczach sądów, o ile zobowiązany zna właściwy adres i nie umówił się z
    >>> klientem na odbiór tego oświadczenia w sklepie.
    >>
    >> No właśnie. A podpisanie się pod "odpowiedź dostępna będzie w salonie"
    >> może chyba podchodzić pod "umówiliśmy się". Jednak wszystkie źródła
    >> twierdzą,
    >> że takie umówienie się nie jest skuteczne i ja mogę po tą odpowiedź nie
    >> przyjść
    >> a problem ma wtedy sklep bo mnie jednak skutecznie nie poinformował.
    >
    > Nie tyle "skutecznie ne poinformował", co musi dowieść, że ona tam leżała
    > w terminie, cow praktyce jest skrajnie trudne.

    No nie wiem. Z jednej strony oni oświadczają, że pismo będzie w ciągu
    14 dni i mogę sobie po to przyjść. Ale mogę przecież też przyjść po 20
    dniach i oni wtedy nie mają za bardzo dowodu, że pismo leżało już tam
    wcześniej.

    Z drugiej strony w sądzie oni powiedzą, że pismo było, ja powiem nie było,
    sąd mnie zapyta skąd wiem, i co ? Naprawdę bedzie ktoś dochodził
    czy były czy nie było jeśli ja tego nawet nie sprawdziłem ?

    Jedyna moja szansa jest taka, że sąd na wstępie uzna ten zapis o
    konieczności
    odbioru w sklepie jako nieważny. Wtedy może zapytać czy był
    telefon/mail/pismo
    wysłane pocztą. A ponieważ nie było to mam szansę na wygraną.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1