eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika-proszę o poradę › Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
  • Data: 2008-02-24 20:11:04
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bo_tt600s napisał(a):
    > witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym
    > serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub zamianę
    > na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno być
    > napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z kolei
    > cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest
    > określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować?


    Jeśli chodzi o gwarancję, to obowiązują zasady w niej opisane, więc
    jeśli nie ma w niej informacji, że po X naprawach należy się wymiana, to
    nie należy się wymiana.

    Natomiast po kolejnym zepsuciu możesz reklamować z tytułu
    niezgodności produktu z umową i wtedy możesz wybrać sposób załatwienia
    reklamacji: naprawa lub wymiana.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1