  • Data: 2008-02-25 17:25:45
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Jeśli chcesz reklamować z tytułu niezgodności produktu z umową, to
    > reklamujesz u sprzedawcy. Jeśli z tytułu gwarancji - w miejscu
    > określonym w gwarancji.

    Trzeba precyzować bo ludzie się potem przejeżdżają na czymś.

    Musi iść do sprzedawcy i dopilnować by ten w swoim pisemku zaznaczył, że
    towar przyjmuje na podst. niezgodności i czego chce (wymiana, naprawa).
    Bo potem mogą być schody.

    Przy okazji, czy sprzedawca może odmówić przyjęcia reklamacji na
    papierku innym niż jego firmowy? Czy mogę przyjść z pismem przez siebie
    napisanym i on MA OBOWIĄZEK je przyjąć?

    pozdrawiam.
    PlaMa