eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika-proszę o poradę › Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
  • Data: 2008-02-26 14:03:57
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "bo_tt600s" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fpshht$mlg$1@news.onet.pl...
    > witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym
    > serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub
    zamianę
    > na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno
    być
    > napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z
    kolei
    > cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest
    > określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować?
    >
    >

    Na przyszłość nie zaczynać od serwisu tylko od sprzedawcy.

    Kupiłem pralkę ( Bosch ) i już przy drugim praniu przestała działać.
    W Media M odesłali żonę do serwisu, podali adres i zyczyli udanej naprawy.
    Przeszkoliłęm małżonkę co i jak, wydrukowała sobie ze strpony rzecznika
    konsumentów
    odpowiednie przepisy o niezgodności przedmiotu z umową i po burzliwej acz
    krótkiej rozmowie
    po 3 godzinach zjawili się z nowa pralką i zepsutą zabrali.

    macso

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1