eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika-proszę o poradę › Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
  • Data: 2008-02-26 01:11:40
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 26.02.2008 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > szkoda że nie ustosunkowałaś/eś się do drugiej części mojego posta.
    > Powtózę więc: Co gdy sprzedawca odmawia przyjęcie reklamacji na piśmie
    > sporządzanym przez klienta i mówi, że reklamacja może być tylko w
    > formulażu firmowym? W orange to normalka (stąd moja sugestia, by
    > dopilnować, by zapisane gdzieś było, że składa się na podstawie
    > niezgodności towaru z umową, bo można się przejechać.

    Nie może odmówić, a reszta to już zalezy od Ciebie: jesliś łagodny, to
    dopisek na ich formulaRZu jak sugerujesz. Jeśliś zadfziorny tob telefon do
    IH, wysłanie towaru i żądania poleconeym itp klimaty.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1