  • 11. Data: 2005-11-19 00:57:26
    Temat: Re: reforma
    Od: tuni <a...@l...net>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Podobno sądy maja sądzić przez 24 godziny na dobę. Jak dotąd jednak pan
    > Ziobro nie wyjasnił jaka jego zdaniem będzie różnica pomiędzy wydaniem
    > wyroku o 3 nad ranem, a wydaniem wyroku o 9 rano.

    Jak to jaki? Bedzie sprawiedliwszy. ;-)

  • 12. Data: 2005-11-19 10:34:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Podobno sądy maja sądzić przez 24 godziny na dobę. Jak dotąd jednak pan
    > Ziobro nie wyjasnił jaka jego zdaniem będzie różnica pomiędzy wydaniem
    > wyroku o 3 nad ranem, a wydaniem wyroku o 9 rano.

    Hmmm... O 3 nad ranem każdy normalny sędzia czy inny prawnik będzie
    prawdopodnie półprzytomny. Ja zaś się przyzwyczaiłem do pracy o takich
    porach - może dałoby to jakąś korzyść? ;->

    A poważniej: typowe działania pozorowane...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-11-19 13:06:09
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Hmmm... O 3 nad ranem każdy normalny sędzia czy inny prawnik będzie
    > prawdopodnie półprzytomny. Ja zaś się przyzwyczaiłem do pracy o takich
    > porach

    co widac po ich jakosci. :-P

  • 14. Data: 2005-11-20 07:26:36
    Od: Kimba <k...@i...pl>

    Otto von Falkenstein napisał(a):
> [...]
    > Ziobro nie wyjasnił jaka jego zdaniem będzie różnica pomiędzy wydaniem
    > wyroku o 3 nad ranem, a wydaniem wyroku o 9 rano.

    Przecież ten sędzia, który orzeka od 9, jeśli będzie orzekał w nocy,
    rano pójdzie do domu, a od 9 sala będzie pusta. I jak to ma coś
    przyspieszyć ?

    Pzdr.

  • 15. Data: 2005-11-20 10:32:12
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Kimba napisał(a):

    > Przecież ten sędzia, który orzeka od 9, jeśli będzie orzekał w nocy,
    > rano pójdzie do domu, a od 9 sala będzie pusta. I jak to ma coś
    > przyspieszyć ?

    nic nie przyspieszy. Tryb przyspieszony to instytucja od dawna
    funkcjonująca w prawie wykroczeń, tyle tylko, że teraz stosowana jest
    tylko do osób, które nie mają w Polsce stałego miejsca pobytu /bezdomni,
    cudzoziemcy itp/. Projekt PIS chce to rozszerzyć do wszystkich łapanych
    na gorącym uczynku, i to jest dobra koncepcja. Zgadzam się z tym, że
    wszyscy łapani na kradzieży w sklepach winni byc wsadzani do suki i
    wiezieni od razu do sądu, ale wprowadzenie 24 godzinnych sadów nic tu ie
    zmieni. Owszem mozna by wprowadzić dłuższe dyżury - nie do 16.00 a np do
    20.00, ale sądzenie kogokolwiek o 23.00 czy o 3.00 to juz przesada, tym
    bardziej, że o tej porze musieliby tez stawiac się swiadkowie.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 16. Data: 2005-11-21 15:16:42
    Od: Kimba <k...@i...pl>

> [...]

    > 20.00, ale sądzenie kogokolwiek o 23.00 czy o 3.00 to juz przesada, tym
    > bardziej, że o tej porze musieliby tez stawiac się swiadkowie.

    Czyli o 3 w nocy mieliby do Sądu przychodzić świadkowie ? A czy byliby
    zwolnieni z pracy następnego dnia z tego powodu, że noc spędzali na
    sądowym korytarzu ?

  • 17. Data: 2005-11-28 13:01:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dla bardzo zainteresowanych: