  • 1. Data: 2005-11-10 17:41:34
    Temat: Sąsiad zahaczył mi auto i zwiał :(
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Stoi sobie samochód pod urzędem pocztowym. W środku ja i dziewczyna.
    Zbieramy się do odjeżdżania. Do poloneza obok podchodzi mój sąsiad,
    wsiada, odpala i cofa. Staliśmy obok siebie prostopadle tyłem do jezdni.
    Facet patrzy do tyłu, cofa, cofa na max skręconych kołach. Myślę sobie -
    nie ma wała, zahaczy ;) No i krrrrr - zahaczył :)

    Nic się wielkiego nie stało, ot przerysowany zderzak i błotnik (więcej na
    nim jego lakieru niż obtarć), ale ten dupek sobie zwiał po prostu!!!
    Nie mógł nie poczuć. Niestety miał zajebistego pecha, że w samochodzie który
    zahaczył ktoś siedział i to był w dodatku sąsiad. :) Najprawdopodobniej nie
    wie, że to mój samochód był.

    Myślałem, że go dogodnię od domem (poczta jest niedaleko), ale niestety go
    nie było i do teraz nie ma, a już godzina minęła. Chciałbym go jakoś
    udupić, zwłaszcza, że to sąsiad z kategorii 'trudnych', wylewa szambo jako
    nawóz pod kwiatki itd itp. Podejrzewam, że się wyprze, zwłaszcza że z
    polonezowskiego pancernego nielakierowanego zderzaka wystarczy zetrzeć
    ślady i nie widać. Co teraz - głupio dzwonić po policję w sprawie obtarcia,
    ale jeśli nie będzie wyjścia... Mam świadka, niestety odjechałem z tego
    miejsca. To ma jakiś wpływ na sprawę?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-11-10 17:47:39
    Temat: Re: Sąsiad zahaczył mi auto i zwiał :(
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl>

    > Co teraz - głupio dzwonić po policję w sprawie obtarcia,
    > ale jeśli nie będzie wyjścia... Mam świadka, niestety odjechałem z tego
    > miejsca. To ma jakiś wpływ na sprawę?

    Idź i zgłoś. Dla zasady. Jeśli piszesz, że jest z gatunku "trudnych" to
    należy mu dokopać. Bo takim się wydaje, że są bezkarni. Od tego jest policja
    i ew. sąd grodzki, by się zajmować takimi patafianami.

    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] Metalicznie granatowa Felicia 1.3MPI LPG Powered
    President JFK + Lemm AT1200 na pokładzie
    GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl

  • 3. Data: 2005-11-10 17:49:53
    Od: "Grzegorz" <grzegorzeg1@_usun_tlen.pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    .

> [...]
    > polonezowskiego pancernego nielakierowanego zderzaka wystarczy zetrzeć
    > ślady i nie widać. Co teraz - głupio dzwonić po policję w sprawie

    zabij mu psa

  • 4. Data: 2005-11-10 17:56:15
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    > zabij mu psa

    A co pies jest winny, ze ma pana debila/chama?? :-)
    pozdrawiam

    --
    Fiat Panda -> PMS Full Edition -> zieleń Guacamole -> Jaworzno
    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2005-11-10 18:05:16
    Od: "Mariusz M." <usn@USUŃ.poczta.onet.pl>

    W dniu 10 listopada 2005 (18:41:34) napisałeś na pl.misc.samochody:

> [...]
    > ale jeśli nie będzie wyjścia... Mam świadka, niestety odjechałem z tego

    Pogadaj z nim. Jak będzie burczał zgłoś na policję, podaj dane
    świadka. To raz.
    A dwa (to już za hamstwo) wyczekaj aż zacznie wylewać szambo -
    wówczas polecam Straż Miejską. Mandacik murowany.
    Pewnie w zime nie odsnieża przed posesja...a zima idzie;>
    --
    Pozdrowienia,
    Mariusz M.

  • 6. Data: 2005-11-10 18:07:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    w wiadomości <news:slrndn71m1.3qb.samotnik@samotnia.zagle.org.pl> wstukał:

    > więcej na nim jego lakieru

    > Podejrzewam, że się wyprze, zwłaszcza że z
    > polonezowskiego pancernego nielakierowanego zderzaka wystarczy zetrzeć
    > ślady i nie widać.

    Już mataczysz w zeznaniach... ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2005-11-10 18:12:09
    Od: "Grzegorz" <grzegorzeg1@_usun_tlen.pl>

    "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > A co pies jest winny, ze ma pana debila/chama?? :-)
    > pozdrawiam

    nic, a pewnie traktowany jak śmieć. Bezbolesnie jakos przysluge mu tylko
    zrobi ;)

    a tak na powaznie, czasem na takich nie ma sily. Zawzinty, zal do calego
    swiata ma i dokucza wszystkiemu co zyje wkolo...

    Pozdr. i powodzenia :)
    Grzegorz

  • 8. Data: 2005-11-10 18:19:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <9344298524$20051110190517@antonio.faranto.pl>, Mariusz M. wrote:
    > Pogadaj z nim. Jak będzie burczał zgłoś na policję, podaj dane
    > świadka. To raz.
    > A dwa (to już za hamstwo) wyczekaj aż zacznie wylewać szambo -
    > wówczas polecam Straż Miejską. Mandacik murowany.

    Przerabiamy to od lat - SM ma to w dupie, przyjeżdżają po kilku godzinach.
    Po drugim lub trzecim razie daliśmy sobie spokój z dzwonieniem, szkoda
    fatygi. :) Jedyne wyjście to byłoby go nagrać w trakcie kamerą, ale on
    wtedy by uciekł. :) To taki typ człowieka. Z innych przyjemności - w
    willowej dzielnicy z małymi działkami 8ar trzyma sobie indyki pod płotem -
    śmierdzą, gulgają i szlag człowieka w niedzielne popołudnie trafia, kiedy
    chciałby sobie grilla zrobić... Wcześniej hodował kury, które chodziły po
    kilku działkach - skończyło się dopiero kiedy jeden z sąsiadów (nie ja,
    choć też blisko byłem tej decyzji) mu te kury normalnie wytruł czymś.
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2005-11-10 18:19:45
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N' wrote:

    > Już mataczysz w zeznaniach... ;P

    No fakt! ;)
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2005-11-10 18:23:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <dl02eb$mrj$1@atlantis.news.tpi.pl>, Grzegorz wrote:

    > nic, a pewnie traktowany jak śmieć. Bezbolesnie jakos przysluge mu tylko
    > zrobi ;)

    Jasnowidz, czy co? :) Facet ma owczarka niemieckiego, już z 11-12 lat ma,
    uwiązanego na metrowym łańcuchu. "domu pilnuje".

    No niestety, faceta wysiedlili z jakiejś wiochy podczas budowy drogi.
    Dostał kasę i wybudował się w dosyć ładnej dzielnicy, szkoda tylko że razem
    ze swoimi kaczkami i kurami :(

    To coś jak ten gość w "Alternatywy 4", którego na złość przesiedlili do
    bloku razem z gołębiami. :)
    --
    Samotnik