  • 1. Data: 2011-10-21 18:04:47
    Temat: recenzja gry
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    Czy mogę w internecie umieścić napisaną przeze mnie recenzję gry
    komputerowej? W szczegółach chodzi mi o to, czy mogę mieć jakieś
    problemy prawne w z związku z:

    - napisaniem nieprzychylnej recenzji (jakaś antyreklama, czy coś);
    - załączeniem screenów z gry z naniesionym logo strony na której to się
    ukaże (jakieś prawa autorskie).

  • 2. Data: 2011-10-21 20:58:40
    Temat: Odp: recenzja gry
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "gierrro" ale nie gierrroj:

> [...]
    >
    > - napisaniem nieprzychylnej recenzji (jakaś antyreklama, czy coś);
    > - załączeniem screenów z gry z naniesionym logo strony na której to się

    Ty, a jak chcesz se chcesz pierdnąć, to też lecisz do wydziału ochrony
    środowiska o pozwolenie?

    zdroofka johnny

  • 3. Data: 2011-10-22 08:56:59
    Temat: Re: recenzja gry
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2011-10-21 22:58, Johnny pisze:

    > Ty, a jak chcesz se chcesz pierdnąć, to też lecisz do wydziału ochrony
    > środowiska o pozwolenie?

    Sio.