  • 1. Data: 2004-12-01 10:22:11
    Temat: pytanie o zawieszenie kary -3 lata
    Od: "Moniuszko" <e...@w...pl>

    Hello!

    Gdzieś obiło mi się o uszy i nie wiem czy to prawda.
    Sprawa dotyczy rzekomej możliwości w szczególnych przypadkach skazania przez
    sąd oskrażonego na karę 3 lat pozbawienia wolności zawieszonej na okres np 5
    lat. Z tego co mi wiadomo najwyższy wyrok w zawieszeniu to 2 lata na 5 (tak
    zwany okres "próby" ? ). Czy rzeczywiście coś takiego istnieje i w jakich
    sytuacjach to się stosuje???
    Pozdrawiam grupę
    Moniuszko

  • 2. Data: 2004-12-01 12:06:41
    Temat: Re: pytanie o zawieszenie kary -3 lata
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    (tak
    > zwany okres "próby" ? ). Czy rzeczywiście coś takiego istnieje i w jakich

    To szczegolna podstawa z KPK (przy wniosku o skazanie 335 sad stosuje
    przepis 347 czy inny i moze okres proby rozciagnac 10 lat, a zawieszenie
    stosowac nawet przy karze do 5 lat)

    konrad

  • 3. Data: 2004-12-01 12:32:24
    Od: "Moniuszko" <e...@w...pl>

    > To szczegolna podstawa z KPK (przy wniosku o skazanie 335 sad stosuje
    > przepis 347 czy inny i moze okres proby rozciagnac 10 lat, a zawieszenie
    > stosowac nawet przy karze do 5 lat)

    Dziekuje bardzo za odpowiedź, gdzie moge znaleść treść tych przepisów?
    Pozdrawiam!