  • 1. Data: 2004-12-01 07:13:42
    Temat: Problem z prawem do lokalu
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Jestem jedyną osobą zameldowaną od ponad 20-tu lat w mieszkaniu kwaterunkowym.
    Płacę wszystkie opłaty na bieżąco, jednak nie mogę od gminy uzyskać prawa
    najmu. Na dzień dzisiejszy nie mogę nic w nim robić, wykupić sprzedać czy
    zamienić na więkrze. Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2004-12-01 16:38:35
    Temat: Re: Problem z prawem do lokalu
    Od: " demagogia" <d...@W...gazeta.pl>

    Darek <d...@o...pl> napisał(a):

    > Jestem jedyną osobą zameldowaną od ponad 20-tu lat w mieszkaniu kwaterunkowym.
    > Płacę wszystkie opłaty na bieżąco, jednak nie mogę od gminy uzyskać prawa
    > najmu.

    Co znaczy: prawo najmu?

    > Na dzień dzisiejszy nie mogę nic w nim robić, wykupić sprzedać czy
    > zamienić na więkrze. Proszę o pomoc.

    Możesz odmalować mieszkanie. Wielkie remonty - za zgodą właściciela. Jeżeli
    gmina nie chce sprzedać, to nie możesz kupić. Sprzedać nie możesz, bo to cudza
    własność. Jeśli chodzi o zamianę, to przeważnie gmina nie robi trudności.
    Wielu lokatorów mieszkań kwaterunkowych swobodnie zamienia się mieszkaniami.
    Jakiej pomocy oczekujesz?

  • 3. Data: 2004-12-01 20:16:01
    Od: "robek1" <r...@p...onet.pl>

    "Darek" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > najmu. Na dzień dzisiejszy nie mogę nic w nim robić, wykupić sprzedać czy

    Za mało danych żeby coś doradzić.
    Jak się zameldowałeś lub kto cię tam zameldował na pobyt stały?

    pozdr.
    Robek