  • 1. Data: 2004-12-01 08:40:09
    Temat: zawsze mnie to ciekawilo...
    Od: "halley" <w...@o...pl>

    w tv jest konkurs, na ktory wysylamy smsa o tresci tak/nie z odpowiedzia
    na jakies tam pytanie. do wygrania samochod. nie znam odpowiedzi, wiec
    wysylam dwa smsy: w jednym 'tak', w drugim 'nie'. wieczorem ze studia
    jakis gosciu laczy sie z wylosowanym uczestnikiem - bede to ja - pyta mi
    sie o prawidlowa odpowiedz, a ja mowie, ze nie wiem - ze wyslalem dwa
    smsy.

    nalezy mi sie samochod?

    --
    halley

  • 2. Data: 2004-12-01 08:58:44
    Temat: Re: zawsze mnie to ciekawilo...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > nalezy mi sie samochod?

    a regulamin co mowi?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-12-01 18:13:52
    Od: Akanid <a...@n...poczta.fm>

    halley napisał(a):
    > nalezy mi sie samochod?

    hmmm. nie wiem jak jest na 100% ale chyba przychodzi sms zwrotny czy
    odpowiedziales dobrze czy zle. to zalatwia wszelki problem.

    akanid