  • 11. Data: 2004-09-24 10:39:59
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Arek napisał:

    > Tak swoją drogą - mam reklamę w stopce od 8 lat i co mi zrobią ?

    Nic ci nie zrobią. Po prostu oleją twoją firmę, a...@e...net

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 12. Data: 2004-09-24 10:43:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To faktycznie poważny argument.

    to odpowiedz na pytanie a nie argument.

    P.

  • 13. Data: 2004-09-24 10:44:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Oczywiście, proszę bardzo.

    pitolisz od rzeczy, mozna w stopce zamiescic reklame,
    ale tak debilna jak twoja, wystarczy

    --
    KUPUJ TYLKO MOJE PRODUKTY. ADRES: WWW.COSTAM.PL
    JESIENNA PROMOCJA, OD DZISIAJ ROWNIEZ NA ALLEGRO:

    P.

  • 14. Data: 2004-09-24 10:47:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wysyłanie reklam tak, natomiast nie jest sprzeczne z etykietą
    > zamieszczenie reklamy w stopce.

    jezeli by zadnej osoby na grupie nie interesowalo to rzeczywiscie
    ale jezeli choc jedna sie znajdzie no to bardzo mi przykro. (autora
    interesuje i wystarczy :)
    Jako spam mozna uwazac reklame wyslana bezposrednio do Twojej skrzynki
    pocztowej.(e-mail oczywiscie)
    Usenet to miejsce publiczne.

    P.

  • 15. Data: 2004-09-24 10:54:18
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 24 wrz o godzinie 12:37, na pl.soc.prawo, Piotr Zawadzki napisał(a):

    > Oczywiście, proszę bardzo.

    Albo nie wiesz o co chodzi albo mylisz pojęcia.
    Adresy stronek /reklama/ w sig`u jest dozwolona - zalecane jet jednak by
    sig nie zawierał więcej niż 4 linie tekstu.
    Twoje *coś* jest nadmiarowe - i dlatego jest niezgodne z Netykietą.

    --
    Herbi
    24-09-2004 12:54:16

  • 16. Data: 2004-09-24 10:57:55
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    .
    > Jako spam mozna uwazac reklame wyslana bezposrednio do Twojej skrzynki
    > pocztowej.(e-mail oczywiscie)

    Nie tylko.

    > Usenet to miejsce publiczne.

    Co nie oznacza że na Grupy byle osioł ma wysyłać swoje ogłoszenia!!
    Grupy są tematyczne i maja swoje regulaminy. Należy je stosować.

    Co do miejsca publicznego - chodzisz po Rynku i srasz pod murami? przecież
    to miejsce publiczne - taki masz tok percepcji :9

    --
    Herbi
    24-09-2004 12:57:53

  • 17. Data: 2004-09-24 10:58:06
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/24/2004 9:39 AM, Boguslaw Szostak wrote:
    > czy umieszczene reklamy "w stopce" w listach na grupy
    > jest zakazane ?

    Jak najbardziej. Odpowiedni zapis znajduje się w VIII Świętej Dyrektywie
    i grozi za to do 25 lat więzienia.

    Pzdr: Catbert

  • 18. Data: 2004-09-24 11:05:31
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Herbi napisał:

    > Albo nie wiesz o co chodzi albo mylisz pojęcia.

    Nie, sam nie za bardzo chyba się wczytałeś w treść tej dyskusji. Zauważ,
    że chodzi o _reklamę_, a nie _podpis_ (np. z adresem www).

    > Adresy stronek /reklama/ w sig`u jest dozwolona - zalecane jet jednak by
    > sig nie zawierał więcej niż 4 linie tekstu.
    > Twoje *coś* jest nadmiarowe - i dlatego jest niezgodne z Netykietą.

    Moje "coś" było właśnie reklamą. Wróć do pierwszego postu w tym wątku -
    Bogusław zapytał: "czy umieszczene reklamy "w stopce" w listach na grupy
    jest zakazane". Moja odpowiedź brzmi: tak, umieszczanie _reklamy_ w
    listach/ postach na grupy jest zakazane, bez względu na to, którą
    częścią posta będzie ta reklama. REKLAMA, powtarzam, a nie zwykły (nawet
    firmowy) podpis.
    Żeby nie było wątpliwości:
    1. "Niedopuszczalne jest posługiwanie się listami/grupami dyskusyjnymi w
    celach komercyjnych z wyjątkiem list/grup o takim właśnie przeznaczeniu"
    (źródło: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html);
    2. "Art. 10. 1. Zakazane jest przesyłanie niezamówionej
    informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy
    za pomoca środków komunikacji elektronicznej,
    w szczególności poczty elektronicznej.
    2. Informację handlową uważa się za zamówioną,
    jeżeli odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie takiej
    informacji, w szczególności udostępnił w tym celu
    identyfikujacy go adres elektroniczny.
    3. Działanie, o którym mowa w ust. 1, stanowi czyn
    nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy,
    o której mowa w art. 9 ust. 3 pkt 1."
    (Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r.o świadczeniu usług drogą elektroniczną.)

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 19. Data: 2004-09-24 11:15:29
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Piotr Zawadzki pisze:

> [...]
    > informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy
    > za pomoca środków komunikacji elektronicznej,

    pytanie, zcy wyslanie na usnet jest do "oznazconego odbiorcy".

    Boguslaw

  • 20. Data: 2004-09-24 11:21:30
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> w poscie
    news:cj0ivt$cng$2@galaxy.uci.agh.edu.pl napisal, co nastepuje:

    > czy umieszczene reklamy "w stopce" w listach na grupy
    > jest zakazane ?
    >
    > Boguslaw

    Jest mi niezmiernie milo, ze stalem sie przyczynkiem do dyskusji... - zatem,
    jaka jest decyzja Szanownego Gremium ? (zamierzam sie podporzadkowac)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.