  • 1. Data: 2007-01-28 10:53:19
    Temat: pytanie o lawnikach
    Od: "Stenia" <n...@p...onet.pl>

    jestem lawnikiem , konczy mi sie kadencja chciala bym ja przedluzyc , wiem
    ze ustawa z 27 lipca 2001 roku wprowadza ograniczenia wiekowe . Ja
    skonczylam 60 lat moge wiec jeszcze jedna kadencje byc lawnikiem ,mam jednak
    zapytanie jak mam to zrobic , czy jest mozliwosc przedluzenia czy cala
    procedure musze zaczynac od poczatku ?

    Stefania Madrecka

  • 2. Data: 2007-01-28 21:34:27
    Temat: Re: pytanie o lawnikach
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Stenia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ,mam jednak
    > zapytanie jak mam to zrobic , czy jest mozliwosc przedluzenia czy

    Skoro jesteś aktualnie ławnikiem, to powinnaś wiedzieć, w jaki sposób
    nim zostałaś i wiesz, że aktualna kadencja kończy się z końcem 2007
    r., więc wybory będą w tym roku. Jakaś organizacja lub sąd muszą
    złożyć wniosek do urzędu gminy/miasta, a kandydat wypełnia ankietę.
    Poprzednio wnioski trzeba było złożyć chyba do czerwca, a wcześniej m.
    in. w Gazecie Wyborczej był cykl artykułów na temat wyborów i pracy
    ławników, więc w tym roku media również nie zawiodą, najpóźniej w maju
    będzie dużo szumu.

    wa

  • 3. Data: 2007-01-29 08:17:47
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    > in. w Gazecie Wyborczej był cykl artykułów na temat wyborów i pracy
    > ławników, więc w tym roku media również nie zawiodą, najpóźniej w maju
    > będzie dużo szumu.

    Niekoniecznie

    4 lata temu było spore bezrobocie i ławnikowanie dla wielu wydawało się
    sposobem na dorobienie. A i tak wielu z tych ławników nie sprawdziło się (tz
    co rusz im termin nie pasował i sądy z nich rezygnowały - nie formalnie ale
    prraktycznie) Teraz sytuacja na rynku pracy jest zdecydowanie odmienna więc
    pewnie będą mieli problem z wyborem potrzebnej liczby ławników.

    A.

  • 4. Data: 2007-01-30 10:11:57
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Masz rację, tylko napisz proszę ile "dorabiał" taki ławnik.
    JaC

    > 4 lata temu było spore bezrobocie i ławnikowanie dla wielu wydawało się sposobem na
    dorobienie.

    It has removed 2981 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!