  • 1. Data: 2007-01-28 11:54:28
    Temat: nazwa firmy pytanie
    Od: Łukasz Rostalski <lukasz@[SPAM]rostalski.pl>

    Witam
    wlasnie jestem na etapie otwierania dzialalnosci gospodarczej i w wielu
    wnioskach widnieje pole Nazwa firmy, czy jako osoba fizyczna prowadzaca
    dzialalnosc gospodarcza powinienem pisac po prostu:
    Nazwa firmy

    czy moze
    Nazwa firmy Łukasz Rostalski

    Łukasz Rostalski
    http://www.rostalski.pl

  • 2. Data: 2007-01-28 11:58:14
    Temat: Re: nazwa firmy pytanie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Łukasz Rostalski napisał:

> [...]
    > wnioskach widnieje pole Nazwa firmy, czy jako osoba fizyczna prowadzaca
    > dzialalnosc gospodarcza powinienem pisac po prostu:

    Musisz podać swoje imie i nazwisko , nie moze byc sama nazwa.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 3. Data: 2007-01-28 12:10:37
    Od: Łukasz Rostalski <lukasz@[SPAM]rostalski.pl>

    Arek napisał(a):

    > Musisz podać swoje imie i nazwisko , nie moze byc sama nazwa.

    Dzieki za błyskawiczną odpowiedź.

    Łukasz Rostalski
    http://www.rostalski.pl

  • 4. Data: 2007-01-28 17:10:12
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

> [...]
    >wnioskach widnieje pole Nazwa firmy, czy jako osoba fizyczna prowadzaca
    >dzialalnosc gospodarcza powinienem pisac po prostu:

    firma osoby fizycznej = imię i nazwisko (+ ewentualnie dodatkowe
    określenie)
    podstawa: art. 43 KC