  • 1. Data: 2004-08-12 18:14:16
    Temat: pytanie
    Od: "Sys" <s...@t...net>

    mam pytanko czy ktos mi powie ile dokladnie wynosi minimalna placa
    netto,moze sie to wydac smieszne dla niektórych z góry wielkie dzięki za
    odpowiedź

  • 2. Data: 2004-08-12 21:17:37
    Temat: Re: pytanie
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    mam pytanko czy ktos mi powie ile dokladnie wynosi minimalna placa
    > netto,moze sie to wydac smieszne dla niektórych z góry wielkie dzięki za
    > odpowiedź

    minimalne wynagrodzenie za pracę wynosi 824 (od 1/01/04)

    Pozdr
    DJ.

  • 3. Data: 2004-08-13 06:14:55
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > mam pytanko czy ktos mi powie ile dokladnie wynosi minimalna placa
    >

    > minimalne wynagrodzenie za pracę wynosi 824 (od 1/01/04)
    >
    > Pozdr
    > DJ.

    przeczytałeś uważnie?? SYS chodzi o netto nie brutto.

    http://praca.gazeta.pl/praca/0,47377.html można samemu obliczyć.

    pozdrawiam
    Aneta