  • 1. Data: 2004-01-15 20:38:12
    Temat: przyszły pracodawca a pytanie o dzieci
    Od: "Leon" <i...@w...pl>

    Witam serdecznie,
    Od jakiegoś czasu szukam pracy. Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej,
    podczas której powiedziano mi że oferowaną pracę dostanę. Jednakże będąc już
    na schodach dopadł mnie szef z pytaniem o męża i dzieci. Na wiadomość że
    dzieci mam podziękował mi za ewentualną przyszłą współpracę. I stąd moje
    pytanie: czy można przed przyszłym pracodawcą ukryć fakt posiadania dzieci?
    Czy grozi to jakimiś konsekwencjami? Bardzo proszę o informacje.

    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2004-01-15 21:17:14
    Temat: Re: przyszły pracodawca a pytanie o dzieci
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Leon" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dzieci?
    > Czy grozi to jakimiś konsekwencjami? Bardzo proszę o informacje.

    Zatajenie prawdy, a co za tym idzie nadszarpnięcie zaufania...

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 3. Data: 2004-01-15 21:56:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leon" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    W ustnej rozmowie to takie drobne kłamstewko. Na piśmie może stanowić
    podstawę wypowiedzenie za zasadzie utraty zaufania do pracownika.

  • 4. Data: 2004-01-16 10:21:13
    Od: "Desperat" <0...@w...pl>

    > Użytkownik "Leon" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W ustnej rozmowie to takie drobne kłamstewko. Na piśmie może stanowić
    > podstawę wypowiedzenie za zasadzie utraty zaufania do pracownika.

    na mój gust fakt "nagłej" zmiany stanowiska pzyszłego szefa na wieść o
    dzieciach jest dyskryminacją ...

    ale to tylko takie moje przemyślenia

  • 5. Data: 2004-01-19 19:22:08
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Fri, 16 Jan 2004 11:21:13 +0100, "Desperat" <0...@w...pl>
    napisał:

    >na mój gust fakt "nagłej" zmiany stanowiska pzyszłego szefa na wie?ć o
    >dzieciach jest dyskryminacj? ...
    >
    >ale to tylko takie moje przemy?lenia

    Niestety prawodawca nie przewidział w Kodeksie pracy dyskryminacji z
    powodu rodzicielstwa ;(