  • 1. Data: 2004-01-15 20:05:48
    Temat: Alimenta
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Zwracam sie z prosba do grupowiczow o sprawe typu alimenty.Mianowicie moja
    eks konkubina podala mnie o alimenty (slusznie)ale w pozwie oszczernila typu
    nie kochajacy ojciec ,co jest wbrew temu co robie.Po drugie mieszkam w tej
    chwili zdala od miejsca zamieszkania i mam sprawe sądowi i ciezko mi
    dojechac na to sprawe i pytam czy lepiej dojechac czy prosic sad o
    przelozenie sprawy?I czy w takich rozprawach mam jakas obrone i moge
    tlumaczyc i udawadniac inacvzej niz oswiadczyla eks konkubina?Z gory
    dziekuje