  • 81. Data: 2013-05-16 13:13:07
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 13:06, quent pisze:

    > Możesz być tego pewien, że w takim małym miasteczku ludziska nie daliby
    > żyć takiemu przedsiębiorcy co to nie obsługuje rudych. Zaraz ktoś

    Dla kilku rudych? Którzy i tak pewnie są Żydami, których np. miasteczko
    nie lubi?

    > powiadomiłby prasę, tv i koleś byłby napiętnowany.

    Straszne. I co z tego? Przypominam - jedyne pogotowie w okolicy. Obrażą
    się i przestaną nagle chorować i mieć wypadki?

  • 82. Data: 2013-05-16 13:19:59
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 13:09, trolling tone pisze:
    > Teraz to mnie rozbawiłeś. Załóżmy, że jestem twardy, prasę i tv mam
    > głęboko. Wskaż mechanizm rynkowy, który umożliwi rudym przetrwanie.

    Możesz sobie zakładać co chcesz nawet najbardziej nieprawdopodobne rzeczy.
    W małej mieścinie ludzie zrobią Ci smród za to i tyle. Skonfliktujesz się.

    Z racji swojej pracy odwiedzam najmniejsze mieściny w powiecie i w co
    którejś tam mieszka jakiś lekarz, który przyjmuje ludzi, więc jak nie tu
    to gdzieś indziej.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 83. Data: 2013-05-16 13:28:57
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-16 13:19, quent pisze:

    > Możesz sobie zakładać co chcesz nawet najbardziej nieprawdopodobne rzeczy.
    > W małej mieścinie ludzie zrobią Ci smród za to i tyle. Skonfliktujesz się.

    Przyjadę "za późno" do jednego z drugim i im przejdzie :)

    > Z racji swojej pracy odwiedzam najmniejsze mieściny w powiecie i w co
    > którejś tam mieszka jakiś lekarz, który przyjmuje ludzi, więc jak nie tu
    > to gdzieś indziej.

    Ale to małe miasteczko na zadupiu. Najbliższe gdzie indziej to
    za daleko na nagłe wypadki.

    Wciąż czekam na ten magiczny mechanizm wolnego rynku i go nie widzę.

  • 84. Data: 2013-05-16 13:47:21
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 13:28, trolling tone pisze:
    > Przyjadę "za późno" do jednego z drugim i im przejdzie :)

    Teraz to Ty mnie rozbawiasz.
    To nie jest naprawa tv. Ludzie potrafią zadbać o takie rzeczy.
    Albo nie mieszkałeś na wsi/miasteczku.
    No chyba, że państwo ich wyręcza we wszystkim to i ten instynkt zanika.

    > Ale to małe miasteczko na zadupiu. Najbliższe gdzie indziej to
    > za daleko na nagłe wypadki.

    No i nawet teraz gdzie państwo niby "zapewnia", w wielu miejscach nie ma
    blisko opieki medycznej, trzeba do miasta jechać.

    > Wciąż czekam na ten magiczny mechanizm wolnego rynku i go nie widzę.

    Nie widzisz... widzę.
    Trochę też nie chcesz zobaczyć no i co ważne w tym wypadku, Twoja wiara
    w państwowe jest duża.

  • 85. Data: 2013-05-16 13:50:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 13:47, quent pisze:

    > Teraz to Ty mnie rozbawiasz.
    > To nie jest naprawa tv. Ludzie potrafią zadbać o takie rzeczy.

    Taaak? A jak? Przypominam, że prasę ma w nosie.

  • 86. Data: 2013-05-16 14:47:03
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 16-05-2013 13:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Jeśli tajemnicą była jego twarz, to ją właśnie ujawnił. I pilnowanie
    > zachowania tajemnicy ma polegać na właściwym zabezpieczeniu, a nie
    > działaniach pozorowanuch.

    A może to była zasłona dymna?

    > Twojej.

    Narzędzie gwałtu to bardzo szerokie pojęcie.
    Pewnie powiedziałbym, a bujaj się.

  • 87. Data: 2013-05-16 14:47:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janek Wlodak wrote:
    > "animka" <a...@t...wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

    ilanow

    > Piękne......
    > A ta latarnia to tak zajebiście pozowała, że powinnaś to wysłać do
    > National Geographic.

    nie widzisz ze to zdjęcie szpiegowskie... dokumentuje infrastrukturę
    techniczną...

  • 88. Data: 2013-05-16 14:49:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > BOR to też funkcjonariusze nie urzędnicy.
    > Co do prawa - ochraniał budynek specjalnego znaczenia - ktoś podawał
    > podstawę prawną na jakiej działał, a jeżeli chodzi o zdarzenie, to
    > Policja mogła go zamknąć na 48 za twarz (bo im się nie podobała), lub
    > za nie podporządkowanie się do wyjaśnienia i nic im za to by nie
    > zrobiono w dodatku nie można byłoby tego podciągnąć (prawnie) pod
    > nadgorliwość i we wszystkich cywilizowanych krajach tak jest.

    tylko ci się tak wydaję...

    podobnie jak rwizja na blachę.

  • 89. Data: 2013-05-16 14:52:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Jeśli nie ma to sensu a nie ma to powinno to być prywatne.
    > Proporcje usług na rynku powinny być zupełnie odwrócone.
    > Z wolnego rynku powinna iść zdecydowana większość usług a tylko
    > margines państwowy - dla ludzi kompletnie wyautowanych, bez rodzin
    > itp.
    > To trudny temat. Ciężko jest o tym tak tu w skrócie. Dużo i ciekawie
    > mówi o tym niejaki Ron Paul polityk republikański. Też lekarz. Do
    > odszukania w necie.

    poczytaj jak ten system cudownie w USA Działa :)

  • 90. Data: 2013-05-16 14:54:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Trudny, to znaczy - dużo pisania. Wiele powiązanych kwestii które
    > trzeba poruszyć.
    > Tu można krótko tylko

    > Wszystko? Piszesz niezrozumiale.
    > Nigdzie tak nie napisałem.

    > Przykłady są dobre. Można do czegoś dojść.
    > Państwo nie powinno się wpierniczać w ogóle.
    > Możesz być tego pewien, że w takim małym miasteczku ludziska nie
    > daliby żyć takiemu przedsiębiorcy co to nie obsługuje rudych. Zaraz
    > ktoś powiadomiłby prasę, tv i koleś byłby napiętnowany.

    a jakby koleś był kumplem gubernatora a właściciel gazety jego kuzynem?